Colors give motivation

Uten navn-59Ingenting gir meg mer motivasjon til å trene enn freshe, klær i friske farger ♥ Denne uken har jeg fått unnagjort to styrkeøkter med Helle, og allerede etter en måned med nytt kosthold og trening, ser vi tydelige resulater, og det er så GØY! Virkelig null problem å sprette opp klokken 06, for så ha på seg freshe klær og komme seg til en benihard økt med Helle. Litt stolt over at jeg har kommet så godt i gang, og enda mer stolt over at jeg ikke har spist snop på 1 måned og 4 dager! Craver det ikke i det hele tatt lengre, helt sykt!

Uten navn-56Uten navn-60 Uten navn-61Uten navn-62Jakke Save The Duck // Sko Nike – her // Tights Adidas // Drikke flaske her // Caps her (noen av tingene er sponset)

Nå dro Gard akkurat ut døren, buuhu – neida.. Ser jo han om 10 dager igjen, og i mellomtiden skal jeg jo så mye gøy! Om få timer er det avreise til Hemsedal for helgen med jentene. Vi blir 7 stykker og gleder oss vilt til afterski og slalom. Skal bli så gøy! Og for første gang noensinne legger jeg faktisk igjen macen hjemme, wææ ♥ Jeg har selvsagt forhåndsskrevet mange innlegg til dere som kommer på løpende bånd, og så kommer jeg med oppdatering fra helgen på søndag. I mellomtiden må dere jo følge med på instagram @leneorvik, og på snapchat leneorvik ♥

Vil ønske dere en nydelig helg, og finfin start på påskeferien!

16 kommentarer
    1. Hei, hvor kjøpte du tightsen? Ser den er fra adidas, men lurte likevel på hvor du kjøpte den?:)

    2. SÅ freshe klær!! Likte spesielt tightsen veldig godt ☺️Kan jeg spørre hvilken resultater du har fått av å ikke ha spist snop på så lenge? Merker du det i vekt,muskler eller hva? :)Syns du er sykt flink som klarer det. Skulle gjerne kuttet ut snopet jeg og,men jeg klarer det ikke! He he 😛

    3. Wow, hvor har du handlet jakken fra Save The Duck? For en utrolig fin jakke, og et sykt kult konsept de har! Elsker at man ikke trenger å bruke dyr for å få fine klær <3 Vil ha!

    4. Inspirasjon og motivasjon x1000 altså! Såå freshe farger 🙂 Som jeg så at noen andre hadde kommentert under her, ville jeg også satt veldig stor pris på om du kunne sagt ifra når jakkene fra Save The Duck kommer ut, og evt. i hvilke butikker 🙂 Utrolig fine jakker de har, og konseptet deres er jo virkelig tommel opp!

    5. Hei. Vet du om Save the duck jakken har kommet i butikk nå, og eventuelt i hvilke butikker? Hadde vært veldig takknemlig om du svarte ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg