Colorblocking

Jeg ELSKER colorblocking. For en stund siden, var jeg mer fan av mikse ett ellers plaint antrekk med farger. Men NÅ – digger jeg det. Jeg har planer om å fylle klesrommet mitt med colours! Lots and lots of colours. En begynnelse… YES – I like! Alt fra BIK BOK / Skjørt fra Gina Tricot. Hva synes dere egentlig om denne trenden ? Jeg synes det er så utrolig fint! Og skal absolutt ta inspirasjon herfra, å finne meg noe lignende selv. De to til høyre er mine favoritter. Idag har jeg vært i studio på en liten photoshoot, i forbindelse med jobben. Kjempegøy! Og nå har jeg planer om å slappe av litt, før jeg skal ut en liten tur sammen med jentene! Fun fun. Imorgen er det helg og fri for min del! Gøy at plaggene på salgsbloggen bare fyker unna i grunn! Bare noen få plagg igjen .. HER. Kjole fra New Look / Ring Primark. Jakke Zara / Sko J.C Nyt dagen videre!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg