COFFEE O’CLOCK

Vakre London. Er så godt å være tilbake! Denne gangen valgte jeg å booke hotell litt utenfor “smørja,” synes det er litt mye tjas og mas rundt Oxford Street. Veldig sentralt er det jo, men denne gangen ville jeg oppleve noe litt annerledes. Bor i Blackfriar, tok toget direkte hit og gikk 10 min til hotellet. Så enkelt. Ligger 10 minutters gåtur unna London Eye, og er 10 minutter med tuben til Oxford og det området der. Så her har jeg det som plommen i egget. Novotel Blackfriar bor vi på.

Uten navn-5collageStartet morgenen med frokost, kaffe og jobb på en splitter ny restaurant på hotellet, så fint her. Sa til de som jobbet her at jeg synes designet deres var så skandinavisk. De skjønte ikke hva jeg snakket om, hehehe.. Søstrene mine kommer ikke før senere i kveld, så idag skal Orviken kose seg alene i London by.

Håper dere likte konkurransen min tidligere idag ♥

4 kommentarer
    1. Hei vakre Lene :)Du pleier alltid å ha god smak ved valg av hoteller :). Skal til Lomdon selv snart, kunne du delt bilder av hotellet og rommet osv ? 🙂 Hadde blitt så glad 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg