Coco

God tirsdag ♥ Jeg sitter her og humrer for meg selv – tenkte jeg skulle lage et “fra da til må” innlegg her inne på bloggen. Fra 2010 når jeg startet bloggen og denne spennende reisen, til idag. Kom over noen innlegg fra en ferie til Italia med familien i 2011, og jeg må bare le av alt jeg skriver, så komisk! Skal dele med dere etterhvert. Gøy å mimre litt tilbake ♥

Jeg titter innom idag for å dele to favoritter med dere. I vennegjengen er jeg jo kjent som hun som elsker kokos. Og dere som mine lesere har jo også fått med dere dette. Kokoskaffe, kokosyoghurt (hallo har dere smakt den greske yoghurten med kokossmak?! Finnes ikke bedre) .. Kokos parfymer, kremer, oljer, såpe, kokos tøymykner (den må dere prøve) .. Ja, kokos-ALT! Men nå ; nå har jeg gått til innkjøp av noe helt annet – som er så digg! En venninne av meg fikk det i innflyttningsgave for lenge siden, og når jeg luktet på de så var jeg ikke i tvil om at jeg skulle ha samme. Men jeg har helt glemt av det. Så tipset hun meg om hvor jeg kunne kjøpe det – som er rett nedi streeten. Så jeg har stått utenfor og glodd inn i vinduet to ganger uten hell (vært stengt de gangene jeg har tuslet forbi) men i går – i går var dagen!

Kokos shampoo og balsam!! ♥ ♥ Tenk å ha et hår som lukter kokos også! He he.. Da er alt på stell!
Jeg kjøpte mine hos Innovativ på Frogner ♥ Bare å søke etter på nett, mange leverandører som har de. Mmm!

Synes Bumble and bumble er et så “koselig” merke – de har så mye artige, skjønne og gode produkter. Denne skal visst gi utrolig mye fuktighet – og Marie (min venninne) sier man kan ha i balsamen i 10-15 minutter, og da fungerer den som en hårkur. Gleder meg til å prøve. I mellomtiden går jeg bare å snuser på den deilige lukten. Og følte jeg ville dele disse produktene med dere.

Håper dere har en fin dag! I går kom regnet og det synes jeg var litt koselig jeg altså. Litt sånn “tropisk” regn. Godt å ha balkongdøren åpen, høre på regnet og ligge under dynen. Kosikosi. Idag er solen tilbake – klager ikke på det heller!

Titt gjerne innom senere – da kommer det nemlig ei litta vlog!

6 kommentarer
    1. Hei! Kan du fortelle litt om Body Blur? Hvilke farger finnes de e ? Er den lett å smøre inn? Blir det skjolder? Kommer fargen gradvis? Dusjes den bort? Er den verdt pengene? Er det bare glød, eller blir det en skikkelig farge? Håper du kan svare!

      1. Hei, jeg har ikke helt oversikt over fargene 🙂 Men den er enkel å smøre på, bland den med bodylotion 🙂 Dusjes bort ja, verdt pengene 🙂 Gir en nydelig farge. Er ikke selvbruning 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg