Coco & Nuts

Reklame – bikiniene er sponset


Hei dere! Har dere det bra? Jeg nyter dagene i Oslo – men straks setter jeg og Espen kursen mot Larvik, Farris Bad og Stavern, heiaaa ♥ Håper å se noen av dere der?

Jeg har totalt hang-up på bikinier i sommer, og elsker jo alt som er så fint, og spesielt som er litt shiny i tillegg. Så her kommer to deilige favoritter fra et merke som ikke er for dyrt – noe som er viktig!

De er fra Coco & Nuts! Love the name! De er små i str, jeg har medium ♥

Veldig fin også i beige – men den har jeg ikke fått gleden av å bruke enda. Jeg elsker de minimalistiske overdelene med stropper – de ser superfine ut på! ElskDet var litt sånn full fart hei på dere fra meg! Håper dere har det fint og nyter hvert sekund.

Suss

6 kommentarer
    1. Hei,
      Skal til Marbella om noen uker på jentetur. Har du noen Marbella tips? Spesielt på matfronten? <3

      1. Når du har hengt deg opp på at du synes noen skriver ordet minimalistisk for mye. Da har man problem altså lol.

    2. Hei Lene!
      Jeg skrev til deg på insta så ofte men vet ikke hvor ofte du sjekker meldinger der:)
      Du har en fantastisk stil både når det gjelder innredning og klesstil. Jeg har kjøpt en leilighet for å pusse opp nå og lurte på om du si hvem som pusset opp leiligheten din+badet? Den er helt rå, og jeg forstod det slik at de heller ikke var så veldig dyre!:) Hadde satt utrolig stor pris på svar!!
      Ha en fortsatt fin sommer:)
      Mvh Anna

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg