Coco Bongo!

Hola!! For en utrolig gøy kveld vi hadde i går. Først satt vi og koset oss i baren, spiste en bedre middag, såg Grease show, og bestemte oss for å bli med en gruppe andre til Coco Bongo! Coco Bongo er et slags diskotek/show, free bar og bare gøy! Vi storkoste oss. Der fikk vi bla se Madonna, Beyonce, The Mask, Spiderman osv.. Kjekt og kunne ta seg en kveld på byen også. Nye venner fikk vi oss også, hehe. Nå er det avslapping for fullt.


Dere ser det kanskje ikke her, men FY så svidd jeg ble i går, enda jeg smører meg med solfaktor 30! Solen er så steeerk! Takk gud for Aloe Vera sier bare jeg..


Kjole fra Bik Bok.


I am a Lobster!


Vi var på Coco Bongo i fjor også, da vi var i Cancun, et show det absolutt er verdt å få med seg!

Noen som har vært der?

Åh, nå gleder jeg meg til å finne solsengen og ta meg et herlig morgenbad, jippi!

Ha en strålende søndag der hjemme. We sure will.

-Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg