Cocktailkurs og San Leandro

Denne kvelden er sponset ♥ For en fantastisk kveld vi hadde igår, helt super! Vi ble invitert til European Bartender School, hvor vi lærte å lage drinker + at vi fikk lage de selv etterpå. Vi laget tre drinker hver, og mellom hver drink ble vi underholdt av en fantastisk kul tryllekunstner. FOR en morsom kveld altså, denne kommer jeg til å huske lenge. Jeg fikk ta med med 9 venner og valgte både gutter og jenter- så vi var en god gjeng ♥ Meg, Gard, Bjørn Erik, Egil, Henriette (hun laget selvfølgelig alkoholfrie drinker siden hun er gravid,) Erik, Hege og Renate. God stemning med musikk, bar, og snacks. Dette skal vi absolutt gjøre flere ganger. Etter to timer med å leke bartendere, se på trylling, skravle og le – tok vi turen til San Leandro tapas på Grünerløkka hvor vi fikk servert deilig middag, dessert, sprudlevann og vin. Skikkelig bortskjemte var vi igår altså, koste oss så mye. 



Photos : Anne Cecilie Hauge

FOR en gjeng glade mennesker. Heldige meg som har så herlige venner i livet mitt ♥


Tusen takk til bartenderskolen og San Leandro for denne herlige kvelden ♥ Anbefaler å ta med venner hit, enten på utdrikkingslag, firmafest eller bare på gøy! Og med dette tar jeg helg, har dere noen gøye planer? Kos dere massevis.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg