Clip-in hair

Jeg er jo så fornøyd med kvaliteten på håret til Locks & Bonds, jeg har prøvd ut utrolig mange forskjellige hårtyper, i mine øyner har dette håret den beste kvaliteten. Jeg har brukt microringer lenge, men nå har de fått inn clips! Jippi! Tenkte jeg skulle la håret mitt få hvile litt fra microringene, og ha i clips en stund. I og med at vi skal ut og reise, er det greit å ikke ha permanent langt hår i solen synes jeg, blir så fort slitt. Og når jeg skal ha i en ny runde med microringer, tenkte jeg likevel og ha clipsene liggene, slik jeg kan få litt tykkere og fyldigere hår feks i helgene.. Greit og ha liggende tenker jeg. 

Man kan velge mellom to forskjellige clips pakker.
7 pieces – for de som kun vil ha litt ekstra volum og tykkelse, og litt ekstra lengde. .
14 pieces – for de som har litt kortere hår (som feks meg selv..) 14 pieces er ganske mye, og man vil få et meget fyldig og fint resultat.

Fargene de har inne nå…

For 14 pieces med hår, inkl frakt – koster det ca 865,-Helt sykt billig !
For 7 pieces med hår – koster det ca 499,-

Husk om dere bestiller – så er det viktig med gode hårprodukter.

Håret får dere kjøpt Her

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg