Clear blue sky

Er det virkelig solen jeg ser? Nå har det vært regn, vind og skikkelig surt og kaldt helt siden jeg kom hit – så dette var på tide. Herlig! Likevel sitter jeg bare inne, score! Så nå skal jeg springe gjennom dusjen, og ta en tur ut. Dette må jo nytes. Igår var vi hos søte Oda, så gikk turen videre på byen. Veldig kos, men idag skal frøken Orvik holde seg inne når mørket setter inn. Herlig middag, kvalitetstid, og avslapping står på menyen. Igår tok jeg i bruk den nye kjolen min, men J.C skoene ble igjen hjemme. Har ikke fått impregnert de enda, og vil ikke ødelegge de. Kjole fra BIK BOK (Kun 199,- jenter.) // Cuffs BIK BOK // Sko Nelly Håper dere har herlig høstvær hos dere også, ser forresten av det har kommet litt snø i fjellene her. ÆÆ.. Vil ikke ha vinter helt enda da. Må få nyte høsten først. Satt forresten og leste over alle 605 (!) kommentarene jeg fikk på “Time after time” innlegget mitt tidligere idag. Awh, dere er så herlige. I like you guys.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg