Cleaning

HALLO fininger ♥ Idag tillot jeg meg selv til å sove leeenge! Våknet flere ganger, men sovnet til igjen og våknet litt før kl 13! Normaltvis hadde jeg fått panikk (føler alltid at jeg kaster bort dagen visst jeg sover lenge.. ) Men idag kjente jeg at det var vel unnt. Guttene er på jobb, og jeg skal ta fatt på leiligheten her hjemme. Den har blitt ganske forsømt siden festivalen startet på onsdag. Så da er det bare å ta i ett ordentlig skippertak. Gleder meg allerede til ren og pen leilighet. Husarbeid er gøy, gøy, gøy. Igår jobbet jeg til halv elleve på kvelden, så bar det rett bort til søteste Cathrine som feiret bursdagen sin. Etter det ble det en tur på byen, før jeg somlet meg bort på festivalkontoret til de andre som fortsatt var på jobb. Taxikøene i denne byen her er HÅPLØSE, så da ventet jeg like gjerne til guttene var ferdig på jobb. . Gårsdagens antrekk Skjørt Gina Tricot // Belte & sko Zara // Topp BIK BOK Hva gjør dere denne søndagen?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg