Clean skin

DET ER VÅR ute, 15 grader i luften og SOL, deilig! Veldig mange spør hvilken sminke jeg bruker til huden min. Jeg skifter ganske ofte, og prøver ut mye forskjellig .. Men nå som våren er her, liker jeg clean skin – og favorittene nå, er disse ♥ En ren og fin hud, med litt glød og friske rosa kinn er det fineste jeg vet når det er vår og deilig ute. Viktig å ha ren og pen hud når solen skinner ute også, da vises jo alt så mye bedre ♥ So keep it clean. Denne concealeren fra glominerals, er virkelig den beste jeg har hatt noen gang. Fikk tips av Fiona da vi var på Hemsedal sist, og da måtte jeg bare ha den. Dekker som bare det! Love it. Den flytende foundationen fra glominerals er kjempefint til å ha på hele huden etter man har brukt concealeren på områdene man vil dekke mest. Jeg påfører den med en svamp. Jeg har den i fargen “natural” .. Etter den er påført dytter jeg over litt perfecting powder for å matte ned, og deretter påfører jeg bronzeren fra studiomakeup på kinnbena + litt i pannen/haken for å få glød. Jeg har den i fargen “tan.” Avslutter med litt rosa rouge i kinnene, for å få en frisk look. Rougen jeg bruker nå er fra glominerals, og heter Papaya. Den er nydelig, og ser veldig naturlig ut! Dere heldiggriser, får -20 % på alle disse produktene, og dere kan bruke denne rabattkoden når dere skal betale : «g2yyu» den varer ut 27 April. Her er hverdagslooken, som jeg har blitt så glad i. Jeg har forresten brukt concealeren på leppene også, og lipgloss i en nude farge over ♥ Hva synes dere om looken? Ah, spring is here! Jeg blir så inspirert, både i sminke- og klesveien ♥ GLEDE! Annonse

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg