Clean home

ANNONSE

Hei du søndag ♥ Hjemme igjen fra en magisk helg på fjellet med fine mennesker. Nå flater jeg og Levi ut på sofaen, og i kveld blir det en tidlig kveld kjenner jeg.

I dag hr det vært visning her i leiligheten! Masse interesse, hurra! I forkant av visningen har det vært mye og gjøre, og da var det helt fantastisk når Freska kunne stille med vask av leilighet. De har fått vasket skikkelig ned, og grundig i alle kriker og kroker, noe jeg synes er kjempeviktig når man skal ha åpent hus på den måten som jeg skal nå både søndag og tirsdag.

Freska har jeg for så vidt brukt i flere måneder nå, og har vært og er fortsatt veldig veldig fornøyd. Hun som har vært her de to siste gangene er en ordentlig grepa dame som tar tak, og som virkelig vet å sette fart på vaskingen. Så er det godt for meg å få hjelp til dette da jeg har vært nedgravd i arbeid denne uken, i tillegg til at jeg har ryddet og shinet i alle skuffer og skap, samt i begge bodene og fått på plass alt annet som jeg har måtte gjort noe med. Så leiligheten er skinnende ren, lukter godt, det er friske blomster over alt. Deilig følelse.

Har laget en liten “house-tour” så kan dere se hvordan det ser ut her etter at Freska har svingt vaskekosten! Virkelig deilig med hjelp i en ellers hektisk hverdag, og det er lite som slår å komme hjem til skinnende rent hjem!

Som jeg nevnte i videoen over, så får jeg får dele ut rabattekoder til dere som ønsker vasking hjemme :

Dere får 20% rabatt ved bestilling av én vask, med rabattkode: leneorvik20
… og 50% rabatt på første vask ved bestilling av abonnement, med rabattkode: leneorvik50 – og hjemmesiden besøker dere her. 

Riktig god søndagskveld til alle dere fininger, nå skal vi på kveldstur.

13 kommentarer
    1. Fantastisk fin leilighet! Elsker fargekombinasjonene! Lurte forresten på hvor du har kjøpt den grå Nike joggebuksen du har på deg på et nylig insta-bilde? Om det er nylig. Har en liknende, men synes denne var mer feminin! Kan jo aldri få nok av joggebukser:D

    2. Vet du er en SUPER hundeeier, men vær så snill ikke bruk halsbånd, men sele 🙂 🙂 🙂

      Bare å Google forskning på bruk av halsbånd. Selv om hun ikke “trekker”, hvorfor ikke bruke sele?

      Forøvrig er både du og Levi veldig søte 🙂

    3. Hei Lene! Du har valgt så fine farger i leiligheten. Kunne du delt hvilken fargenavn/-kode blåfargen på kjøkkenet ditt er? 🙂

    4. Hvor er de nydelige svarte hyllene du har i spisestuen fra? De som man ser bak deg på slutten av videoen!

    5. Hei lene:) du har det så fint hjemme!!! Hvor er de hvite hyllene på kjøkkenet fra? Og de to små eikehyllene i stuen er fra? Der hvor du har en lysestake på toppen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg