CLASSIC LOOK

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAPA114476OLYMPUS DIGITAL CAMERAPA114518PA114523PA114527OLYMPUS DIGITAL CAMERAKåpe – Butikk i Notting Hill – Veske Chanel – Bukse Envii – Skjorte H&M – Sko Sapatos By Polliani

Denne klassiske, fine kåpen fant jeg i en liten butikk i Notting Hill da jeg og søstrene var i London. Den var superbillig, og kommer til å bli brukt massevis. Godt å ha en ordentlig klassisk favoritt i garderoben som man kan bruke til hverdags og fest. Kåper slå aldri feil, det er superfint, og litt “voksent” – and I like it. Anbefaler dere å investere i en kåpe, den trenger ikke koste all verden. Men da er du good to go – for alle anledninger.

Jeg liker å kle meg litt mer klassisk nå som jeg har begynt i ny jobb, samtidig som at det er viktig for meg at jeg kan være meg selv også. Men noen dager føler jeg for å pynte meg litt mer klassisk enn andre. Så i det siste dagene har jeg kjøpt litt nye ting som jeg synes passer til den stilen. En kort hvit skjorte, en litt lengre hvit skjorte, ullgensere som er fine til å ha over, en flared mørk jeans, klassiske støveletter. Det skal ikke mye til før man har en litt mer “pyntet” jobb-garderobe, om man vil ha ordne seg litt ekstra i hverdagen ♥

Håper lørdagen deres er nydelig, just like you. 

8 kommentarer
    1. Sykt fin kåpe! Og sykt fin hårfrisyre! Kan ikkje du lage video av forskjellige hårfrisyre du har? Du er alltid så fresh!

    2. Du ser fantastisk ut!! Kler så utrolig godt den klassiske og litt mer voksen-preg stilen 😀 Men alt kler jo den smukke da :-* Ha en fin fin søndag! Og ja, kan du ikke lage noen tutorials på flere av hårfrisyrene dine!?? Klemmer <3

    3. Titter innom her så og si hver dag, og i det siste har du gjort en så utrolig god jobb med bloggen Lene! Masse inspirerende bilder og antrekk! Og gratulerer masse med superfresh kolleksjon for Bikbok! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg