CK – GET THE LOOK

ADLINKS
OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAUten navn-1
Sweater
 – Boots – Skirt – Jacket

Hei tirsdag, og hei dere! Ønsker dere en herlig dag. Idag før-lanseres kolleksjonen min på Bik Bok Sandvika Storsenter kl 18, håper å se noen av dere der? Det blir så spennende, kribler i magen etter hvordan kolleksjonen blir mottatt denne gangen. For to uker siden stylet jeg forresten min egen kolleksjon, Bik Bok har hatt modell i studio, og det ble altså så fresht! Se resultatet her.

Fin dag ♥

21 kommentarer
    1. Du er så fin Lene! Har et lite spm:) Hva heter den sangen du hadde på to av snappene dine idag? Du filmet leiligheten:)

    2. Hei 🙂 Gleder meg så mye til kolleksjonen din kommer ut!!! Lurte bare på en liten ting; hvordan er klærne i størrelse? Sånn i forhold til størrelsene på klærne til BikBok.. Er man vanligvis en M/L i bukser der, må man da kjøpe M eller L i dine bukser? Er vanligvis en 36/38, så usikker på hvilke størrelser jeg må bestille for må bestille det på nettet 🙂 Gleder meg!!

    3. Hei. Så fint antrekk 🙂 Kan du si noe om prisen på plaggene i kolleksjonen din? Ha en fin dag videre og masse lykke til med lanseringen av nok en fantastisk kolleksjon!!! 😀 Klem!

    4. Hei vakreste Lene <3 Får jeg spørre om hvilken størrelse du har i den grønne kjolen fra Envii, som du viste i forrige innlegg? 😀 Er den stor, liten eller normal i strl?Takk på forhånd for svar <3 Kleem!

    5. Til dere som lurer på pris, last ned bik bok appen! Der er det bilde av mye av det som kommer i morgen og pris 🙂

    6. Hvordan får du de fine krøllene nå som du har blitt litt kortere på håret? Hva er det du bruker av produkter? Elsker de store fine krøllene du får!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg