Ciovo – love

ÅÅÅ, jeg er i himmelen nå. Jeg ELSKER ferie. Og så langt, elsker jeg også Kroatia. Idag har vi gått de 30 meterne ned til stranden, og ligget som noen slakt hele dagen. Deilig. Nå nyter vi en baileys, mens vi dusjer og fikser oss til kvelden. Vi skal ut og spise i Trogir sentrum og deretter skal vi ut på byen, juhu! Vi har forresten vært sammen med kjentfolk idag. To venninner av oss er her med familien sin, så det har vært super kos, de skal også være med oss ikveld. De har vært her en uke lengre enn oss, og jeg hører rykter om at vi skal på et utested som hete Monacco idag. Noen som har vært der? Fristende ? Yes, I think so. Krystallklart vann, rundt om 30 grader i luften, 25 grader i vannet. Herlig. Ann Lovise og lillebroren Kasper. Mat i magen. Deilig å ta en pause fra solen midt på dagen.. Her bor vi! Meg og Henriette poserer før stranden. Kjole Gina Tricot // Sandaler og strandveske H&M // Solbriller Urban Outfitters. Henriette har topp fra BIK BOK // Shorts Levi’s // Sko Hongkong // Veske H&M. Nå skal vi nyte resten av dagen. I godt selskap :* Ha det fint hjemme! Til mamma, pappa, stemor og alle søsken – er sååå glad i dere :* Jeg har forresten skrevet nytt innlegg på blogit. “Noe å se frem til” Les det HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg