Ciaté

GOOOD SØNDAG! Idag er jeg såååå sløv, bare tusler rundt her hjemme i joggisen. Orker ikke gjøre NOEN ting idag. Bortsett fra å gå på butikken og kjøpe massevis av snop. Men – jeg har en hurrahurra nyhet til dere fra Coverbrands ♥ Ihvertfall til de som er like neglelakk frelst som det jeg er! Neglelakkene fra Ciaté får dere nemlig til – 20 % nå, på alle de nydelige fargene. Her er noen av mine favorittfarger fra Ciaté samlingen min. Man får jo aldri nok neglelakker? Fra venstre farge : Headliner, butterscotch, sharp tailoring, vintage og guest list ♥ Ciaté sine neglelakker tørker fort, og har en tykk børste slik det går fort å påføre. Dere får – 20 % avslag ved å bruke kode «etcue» ved utsjekk. Rabatten varer til og med 15.01 .. Så det gjelder å være rask! Her er yndlingsfargen ♥ Guest list. Annonse  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg