Christmastime, is familytime

Hei dere! Og beklager at jeg ikke har vært overivrig på å blogge de siste dagene. Men, jeg har det så fantastisk kjekt her hjemme sammen med familien min. Bare slapper av og koser meg. Virkelig deilig å være hjemme, rart å ha så mye liv og røre rundt seg hele tiden. Jeg er jo bare vant til meg selv og Rolf Ivar, hihi. Nå har jeg og lillesøster disket opp med julefrokost, og laget oss choccochino med pappas splitter nye kaffemaskin. Rolf Ivar fikk også kaffemaskin med sine foreldre til jul, JIPPI!! Jeg drikker ikke kaffe, men kanskje jeg får prøve å venne meg til det, kan ihvertfall drikke kakao da, mmm.. En veldig fin gave! Noen som har tips til gode varianter?

I går kveld var jeg ute sammen med mine herlige veninner, vi hadde det kjempe kos! Gøy når så mange er hjemme i julen. Nå sitter vi rundt frokostbordet og ser film, koser oss. Idag skal jeg og lillesøster ut å gå på langrennsski, og senere blir det boblebad ute i minusgrader, deilig!

Håper dere koser dere i julen.

Kjole fra BIK BOK / Veske Bianco / Sko desireclothing.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg