Christmas calendar

God morgen fra kontoret ♥ Sitter her med nistepakken og caffelatten min som jeg har tatt med hjemmefra, veldig lurt å ha med eget synes jeg, istedet for å kjøpe mat hver dag.. Ikke ofte man klarer å spise frokost med én gang man står opp om morgenen. Slik er ihvertfall ikke jeg. Nå har jeg tent lys her, og har det ordentlig koselig.  Hadde et lite juleverksted for meg selv hjemme på søndag, med julemusikk, julete og diy julekalender og litt julepynt. Holdt på i flere timer, og det ganske mye kos med sånne ting altså. Hyggelig å bruke søndagen til noe annet enn å ligge henslengt på sofaen. – DIY Christmas calendar in the making –

Her er den ikke helt ferdig, måtte ta noen bilder underveis på søndag mens jeg fortsatt hadde lyset utenfra. Er så vanskelig å få tatt bilder nå om dagen, jeg drar før det er blitt lyst, og kommer hjem når det er mørkt. Men da har dere ihvertfall en pekepinn på hvordan kalenderen for i år ser ut. Det du trenger til en ikke alt for dyr, og litt annerledes julekalender ♥ (Det er fortsatt ikke forsent)

√ Papirposer √ Farget- eller papirkartong, som man kan klippe ut stjerner, hjerter o.l ting med √ Hangtags med tall (dette kan man også lett lage selv) √ Tråd til å henge opp posene med √ Evt julekuler, sugerør ++ småting man har liggende fra før Så er det bare å bruke fantasien på ting man kan klippe ut å henge på. Jeg liker det jo veldig cleant, og ville det skulle matche med interiøret i leiligheten, men her er det jo massevis av fine muligheter ♥ X MAS kopper med svibel – her har jeg rett og slett (som dere sikkert ser) klippet ut bokstaver selv. Istedet for å kjøpe fire nye kopper med X, M, A og S til 169,- pr stykk- synes jeg dette var en litt lurere og billigere løsning. Selvfølgelig ikke så pent som man skulle ønsket, men det funker. Og med 4 svibel i, så blir det med én gang ekstra julestemning. 

Nå må jeg gå løs på arbeidet her, håper dere får en finfin onsdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg