Christmas activities

Uten navn-2-2Noe av det hyggeligste jeg vet, er å gjøre sosiale ting sammen med familien i julen. Det er alltid god stemning når vi spiller spill o.l og, det er så koselig. I stedet for at alle sitter på hver sin telefon i hver sin ende på sofaen eller i hver sin stol, så samles vi og har det hyggelig sammen ♥

Dette året feirer jeg med Gard, lillesøster Oda, lillebror Andreas, pappa, stemor og lille Mikko. Begge storebrødrene er og feirer jul med kjærestene sine i år, og Anniken nyter livet under palmene på Gran Canaria. Litt uvant at ikke hele familien er samlet, men vi koser oss likevel vi ♥
OLYMPUS DIGITAL CAMERAUten navn-1Sosiale og koselige juleaktiviteter med familien som vi elsker er spill! Til jul tok vi med oss to spill hjem, vi har testet ut det ene – og det andre gleder vi oss til å prøve.
OLYMPUS DIGITAL CAMERAPC235168-2Andre favoritter som jeg absolutt kan anbefale er : Ryktet Går, Kortskalle og Partyalias.

Vi har også tatt med oss Wii U hjem, så i går spilte vi både Mario-kart, Mario-party og Mario 3D world – det er også en morsom og sosial aktivitet og gjøre sammen. Dette i tillegg til å kose seg sammen med juleprogram eller julefilmer.

I tillegg synes jeg det er superkoselig å trekke seg litt tilbake, ta seg en kaffe, te eller et glass vin og lese en god bok. Denne julen leser jeg Grey ♥OLYMPUS DIGITAL CAMERAI går begynte jeg å lære meg litt med strikketøyet. Veldig enkelt å legge opp maskene, samt å strikke rettmasker, men de vrangmaskene de er vrange altså, hehe.. Får konsentrere meg litt ekstra idag, ble for opptatt av å se på Ylvis i går, og da forsvant konsentrasjonen. Det er jo ikke vanskelig når man først har fått det i fingrene. Så gleder meg til å fortsette ♥
OLYMPUS DIGITAL CAMERABlir fin farge da? Lurer på hvor lang tid jeg kommer til å bruke på denne her, hehehe.. Hvor lang tid har dere brukt på Skappel-genseren, dere som har strikket en?

Hurra for lille julaften forresten! Her har vi pyntet tre, og fått nesten alle pakkene under. Jeg har noen få til som jeg skal pakke inn og legge under, blant annet Gard sin, som i år får en veldig spesiell og spennende julegave ♥ Gleder meg til å gi alle gavene imorgen, er så kos! Er dere klare for julaften?

Stor klem!!

8 kommentarer
    1. God jul både til deg og dine! Kos og nyt!
      Din bror, Andreas, er han din halvbror eller helbror? Siden han feirer jul med dere tenker jeg på. Har alltid trodd han var halvbror haha. For han bor med din mor sant? Og du vokste opp hos din far? Du har sikkert skrivd det flere ganger haha. Hilsen nysgjerrig leser.

    2. Skappelgenseren er kjempe rask å strikke. Jeg brukte fire dager på å strikke den, når du har kommet i gang så er det fort gjort

    3. Riktig God Jul, Lenemor. ❤
      Den voksne Trønderinnen på snart 50 år følger deg enda, vet du. Syns det er så koselig, atte. ❤ Kos dere og nyt dagene sammen. ❤
      Juleklem fra Tonemora. ❤

    4. Brukte en uke på min genser i sommer, men lagde den ganske stor 🙂 Det går unna når man først får teken på det! God jul!

    5. GOOD JUL. fineste deg! <3 Da var dagen her, har gått så utrolig fort! Hehe.. Har ikke åpnet ,mac´en på noen dager før nå. Men ganske deilig og bare koble ut litt! Godt å se at du koser deg hjemme! Jeg er endelig kommet meg hjem selv, SÅÅ koselig <3 Husk og ta litt ferie du og – velfortjent, Lenemor. Håper dere får en kjempe fin jul, kos dere og nyt tiden 🙂 Stooor juleklem fra meg. <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg