CHOP – CHOP

BEHANDLINGEN ER SPONSET
IMG_2141THAT’S RIGHT. I chopped it off.

Se hva jeg har gjort?! Gærne jente! Men jeg er så FORNØYD! Gikk til frisøren min Elisabeth for å fjerne extensionsene mine idag. Har ikke oversikt på hvor mange år jeg har hatt det nå, men det er lenge! Jeg bare drømte om å fjerne de, vaske håret, greie gjennom det uten at festene er i veien, tørke det på 1-2-3.. Så jeg bestilte en time og sa at jeg ville ta de ut, klippe meg litt og friske opp fargen. Mitt hår var jo nesten like langt som extensions-håret.. Jeg som har vært så stolt når jeg har sett hvor langt det har blitt underveis.. Men. Da vi klippet det ble det liksom ikke noe sveis i det hele tatt, det var bare en midt-i-mellom lengde.. Så da overtale alle frisørene, mamma og Alexandra Joner meg til å klippe det kort! Skal innrømme at jeg ble litt smånervøs da hun klippet – men jeg er kjempefornøyd. For en fryd med så kort hår. Gleder meg til å vise dere flere bilder i morgen, var nesten mørkt når vi var ferdige, så ble ikke så klare mobilbilder, og kameraet var tom for strøm. Men da har dere fått en liten sneekpeak ihvertfall! Hva tror dere? Yay or nay?

SMIL og klem til alle som klikker seg inn her ♥

25 kommentarer
    1. Kult! Du har jo har kort hår før. Det kledde du! Jeg personlig synes at kort hår blir litt mer “typete”.

    2. I og med at stilen din har blitt mer classy det siste året så synes jeg også en trendy frisyre som dette passer deg bedre enn “babehåret” ;)! Husker sist du hadde lang bob, så pent! 😀 Og du er jo også så heldig som får sponset behandling hos Hendrix, og kan slenge i noen tapefester om du savner det lange etter en stund 🙂 Gorg. uansett! 🙂

    3. Wow, den frisøren kledde du utrolig godt! Fikk et mye mer voksent preg, kjempe fint!! 😀 Alt kler den smukke <3

    4. Du er så FIN! Ett spørsmål: når du krøller håret, krøller du mot eller fra ansiktet, eller begge deler? Er så fint! 🙂 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg