Chop Chop

GOD SØNDAG og hei ♥ Håper dere har det bra! Jeg er hjemme igjen fra Ibiza og kose meg gløgg hjemme i leiligheten! I morgen er det full fart med jobb, leilighet og en aldri så liten tur til frisøren. Nå er jeg lei langt hår- og vil ha forandring! Så får vi se om jeg trives med det – OG hvor lenge det varer. Dere vet meg, jeg er litt håpløs på sånt. Men. Nå skjer det. Jeg (tror) jeg tør å klippe meg kort i morgen. Typ til kragebenet kort. Det tror jeg blir snertent, og litt mer “typete” – og elsker alle frisyrene jeg kan ha med det korte. Wetlook, rufsete kort hestehale, halfbun, og litt mer edgy look rett og slett. Kan jo ha alle disse frisyrene med det lange og – ja, dere skjønner hva jeg mener ♥

INSPO fra herlige Pinterest (blir aldri lei av å titte der inne)

Hva tror dere? YAY OR NAY? Skal jeg? Føler meg litt sprø – men få det av! Det er så HOT, edgy og kult. I mean – se på de lekkerbiskene over! Girlpower!

31 kommentarer
    1. Yesss!! Do it!! Alltid syns du har vært superfin når du har hatt kortere hår :* du kler det så godt 😉

    2. Heii Lene! Litt random spørsmål, men jeg lurer på hvilke vipper du setter på, er det volumvipper? Og hvor mange mm? De er så syyykt fine

        1. Hei Lene 🙂 Hvordan tar du vare på vippene dine, ser så fine ut hele tiden <3 Hvilken type smikefjerner bruker du, hørt man skal unngå sminkefjerner med olje i viss man har vippe ex. ? Hva er trikset ditt ? 😀 Ha en strålende dag!

          1. Takk! Jeg bruker bare sminkeservietter eller vann, og vippebørste hver dag. Børst de ovenfra 🙂 Ikke bruk produkter med olje <3

    3. YAY! Jeg var og livredd før jeg gjorde det, men er så glad for at jeg turte. Det eneste jeg savner er å ha fine lange fletter, men utenom det så angrer jeg ikke. Du kommer til å bli superfin 🙂 (som alltid)
      Klem til deg<3

    4. Ja, gjør det!
      Det er en super hårlengde , lett å variere både med fletting, oppsatt , krøllet eller løst og glatt 🙂

    5. Jeg gjorde akkurat det samme for to uker siden 🙂 Hadde det lange håret, men bort med det. Forandringer er det beste 🙂 Og plutselig er håret langt igjen, så null stress. Hehe. Gleder meg til å se resultatet 🙂 God søndag.

    6. Ååå, det tror jeg du kommer til å bli sååå kul med! Har faktisk vært inne på tanken selv. Rett og slett få en litt mer edgy look, pluss en forandringer. Alltid digg det! Gleder meg til å se <3 <3

    7. Yay! Som jeg pleier å si til meg selv “hår er hår”. Vokser alltids ut igjen! Dessuten er det så mange lekre måter å style kort hår på! Go for IT! Ha en fin dag videre, Lene ♥️

    8. Jeg klippet meg kort (lang bob) forrige helg og det var suuperdeilig. I prinsippet syns jeg langt hår er finest, men på meg er kort det beste da jeg har saueullhår som er helt håpløs å stelle. Foretrekker å bruke minst mulig tid på det, og med det håret jeg har nå, bruker jeg ikke mer enn kanskje 20 min på både retting og føning. Før kunne det ta meg opp til 45 min, og det er jeg så lei av at jeg ender bare opp med å ha hestehale hele tiden. Mamma er så lei av det nå, at hu foretrekker å se meg med kort hår istedet.

      Så ja..jeg angrer null på at jeg klippet det kort. Skulle ønske håret mitt ikke så var jævla tjukt, så kunne jeg hatt det langt hele tiden. Meeeen..det er dessverre ikke tilfelle for meg, så da har jeg kort istedet.

      Det er hvertfall befriende med kort hår, så du kommer ikke til å angre. I promise you..

    9. Do ot! Klippet selv bob fra langt hår for noen mnd siden og har ikke angret et sekund! Føler meg lett og fresh :))

    10. Er det riktig å si at siden du syns noe er hot så er det girlpower? Merkelig bruk av begrepet spør du meg. Skal da ikke handle om hvor hot en jente er??

    11. Jeg husker så godt du hadde en lang bob eller noe sånt som du kledde så latterlig bra! Du kler typete frisyre! Og det passer egentlig bedre til sesongen som kommer!

    12. Så bra du klippet det! Du ble jo så fin ☺️ Har selv akkurat klippet meg kort og jeg er så fornøydmed den nye frisyren

    13. Først vil jeg bare si, WOW, det korte håret kledde deg helt fantastisk! Men alt kler jo den smukke 🙂
      Leiligheten din også, du burde startet noe form for oppussingsfirma, som hjelper folk med planleggingen. Elsket den forrige leiligheten din, og jeg har en stor mistanke om at jeg kommer til å elske denne også!
      Ønsker meg forresten ett innlegg med bilder av deg, sånn typ ett bilde for hvert år du har vært på denne jord, det hadde vært gøy å se hvordan du har sett ut oppgjennom årene 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg