Chocolate & strawberries

God morgen! Her skinner solen inn stuevinduene, det er så deilig! I ukedagene er det mørkt når jeg går på jobb, og mørkt når jeg kommer fra jobb, så jeg kunne sittet og sett ut vinduet og på utsikten i evigheten. Nå skal jeg snart vekke min sovende kjæreste og lage en deilig søndagsfrokost. Han reiser idag, men ikke før sent ikveld – så jeg har han heldigvis hele dagen! Og når han drar så har jeg mine fire gode venner i SATC, så det skal nok gå bra denne gangen også, hihi. Igår inviterte vi gode venner på besøk, og tidligere på dagen da jeg og min kjære var ute på spasertur – kjøpte jeg meg et fonduesett som jeg er kjempefornøyd med! Så da ble det smeltet sjokolade og jordbær til gjestene. AAAH snadder! Kjøpte det hos Åhléns, kun 129,-! Knekte 2 plater med kokesjokolade og de smeltet på no time, men husk at dere må blåse ut lyset etter en stund, ellers så begynner sjokoladen å sette seg fast i skålen. Jeg og Henriette var ganske så ivrig kan man si.. Og litt barnslige, litt morro må man jo ha! Eller vent, MYE morro må man ha! Ntåååw, så gøy vi har det da . . Hehe.. Leke litt med maten er lov når man er 24, og 25 år gamle. Rolf Ivar og Egil synes vi er søte uansett, hihi. Dro en liten tur på byen for å møte de herlige frisørene og sjefen for Hendrix frisør, de er så utrolig hyggelige – elsker hele den gjengen der! Hendrix spanderte drinker i hytt og pine, så det stod ikke på å være på byen igår. Knis! Forresten! En kjempeskjønn leser har laget en fanpage til meg på facebook!! Så utrolig søtt gjort. Så jeg håper dere vil gå inn å like siden her. Jeg skal være kjempeflink og komme med daglige oppdateringer / bilder osv slik dere kan følge med gjennom dagen der også, og ikke bare på bloggen. Der kan dere også spørre om ting dere lurer på osv. This is going to be FUN!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg