Chiquita banana

Med fruktfat på hodet, hehe. Jeg liker jo å ta den litt ekstra ut når jeg skal ha temafest ♥ Turban med fruktfat på toppen kunne ikke passet bedre denne kvelden. Kombinerte den med bodyen fra kolleksjonen min, samt skjørt fra kolleksjonen min i fjor! Turbanen er lånt fra Oslo Kostymelager for 200,- ! Vel verdt pengene. Andre gangen jeg tar turen dit opp nå, de har jo ALT! Er som å gå i en jungel av historie, mønster og farger – og her finner man alt man trenger til temafest! Flere som har spurt hvor turbanen var fra, så nå har dere fått svaret ♥

Ballongene er fra Festlige Ting & øredobbene fra H&M

Stemningsrapport ♥ Jeg var mest opptatt av å være vertinne foran å ta bilder denne kvelden, men noen få bilder ble det! Laget pulled pork nachos til alle, og serverte punsj som dere vet!

Og med dette ønsker jeg dere en MAGISK helg!!

9 kommentarer
    1. Hei Lene. 🙂 Så kul hatt du har lånt! Den var artig 🙂
      Men du, leste akkurat at helium er en naturgass som det er begrenset igjen av. Helium blir brukt til kreftbehandling av barn, og leger sier derfor at vær så snill ikke kjøp heliumballonger. Det er forbudt flere plasser i landet. Jeg visste ikke dette for nå, så derfor tenkte jeg måtte spre budskapet videre.
      Mvh Kris

    2. Kjære Lene. Jeg beundrer måten du får til alt på, måten du steller istand ting og alt du får muligheten til å være med på og oppleve. Du virker så sterk at ingenting kan knekke deg! Du virker positiv, medmenneskelig, omsorgsfull og kjærlig! Og jeg har troa på at det er 100% deg det som kommer frem i bloggen. Takk for inspirasjon, tips og fine innlegg som jeg har fulgt i mange mange år!

      Jeg vil rose deg ekstra for det ærlige innlegget du skrev om Levi. Det jeg kanskje har savnet på bloggen din er nettopp slike ærlige innlegg som viser mer en bare det fine som skjer! I bloggverden er det nettopp dønn ærlige innlegg som mangler!

      Stå på! jeg heier alltid på deg. Stor klem!

      1. Åh <3 For en fantastisk herlig kommentar. Tusen takk Christina <3 Denne gikk rett i hjerterota. Tusen takk for at DU klikker deg inn her og leser, finner inspirasjon og fortsatt følger med <3

        Ja, viktig å være personlig innimellom og <3 KLEM

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg