Cherry cherry, kiss kiss

Jeg har blitt hektet på min nye, og elskverdige lipgloss fra NYX, i fargen Juicy red. Den lukter helt fantastisk, heeelt fantastisk. Deilig cherry lukt, og den holder seg superfint på! Mmm, Rolf Ivar er helt enig, han sier den smaker godt også .. Hihi. Jeg hadde den på meg her om dagen .. Du finner den her, hos coverbrands.no.. Jeg vil samtidig bare tipse dere om at coverbrands har startet supersalget sitt nå, og der er mange fantastiske produkter som man ikke kan gå glipp av :* Sminkepungen min er fyllt opp med fine produkter. Love it! Du kan klikke deg inn på salget her. (Annonse)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg