Checked in at Pigalle

Hoho hei og hopp fra Gøteborg ♥

Min agent Viola og jeg kom hit på formiddagen i dag – og før den tid rakk jeg å stå opp klokken 05 (!) for å dra til Bjørvika sammen med Marie på Barrys Bootcamp! Ja. ALT for tidlig – men fy for en økt! Beste jeg har hatt der – butt and legs klokken 06 på tirsdager anbefales. Så utrolig digg å være ferdig etterpå! Så er det bare å la den deilige dagen starte etterpå med GOD samvittighet. Blitt litt hekta på Barrys altså! De øktene der gir meg så innmari mye.

Jeg er i Gøteborg fordi jeg skal gjøre en shoot på fantastiske Pigalle imorgen. Det hotellet her er bare helt sinnsykt fint, edgy, spesielt og sjarmerende. Jeg elsker alt ved det! Heldige meg som har fått en svær, supermyk og digg seng med alt for mange puter til en person – håper jeg får sove bedre enn i natt som var .. 2,5 time!


Jeg har rett og slett vært så heldig å få et rødt velour rom! Hvor kult er ikke det!!

Lunsj på Brasserie Lipp kan anbefales!
Viola og jeg skal hygge oss litt nede i baren her og ta en lett middag i restauranten før det blir tidlig til sengs på denne frøkna her. I morgen er de tidlig opp å prestere – og jeg har en supergod følelse rundt det hele. Nå skjer det så mye gøy! Høst og nye prosjekter som jeg får ta dere med på, juhu!

21 kommentarer

Siste innlegg