Charming Stavanger

Hei dere! God onsdag fra Stavanger ♥ I kveld er det Bieber konsert,woho – det kan man jo ikke gå glipp av?! Hører rykter om at det er lange køer i regnet allerede, søte jentene! Jeg har aldri vært på Bieber konsert før jeg, så jeg gleder meg veldig mye til senere! Hva er det man ikke kan gå glipp av i Stavanger da? Herlighet menneskene her er så skjønne og gode,og byen er jo som alltid like vakker. Selv om det regner! Kom hit i går og da var det superdeilig vær!

Kjole Zara – Sko Steve Madden – Jakke Zara – Veske YSL

Jeg har laget vlog til dere! Laget den i går, med “prosjekt leilighet” – men jeg får IKKE lastet den inn! Bah. Hva er det med meg og denne opplastingen..  Helt håpløst! Håper jeg får løst det i morgen ♥ Jeg snakker litt om leiligheten og hva jeg tenker å gjøre med den! Er så engasjert vettu nå i denne oppussingen som skal skje om 2 måneder!

Klem fra charming Stavanger

12 kommentarer
    1. Hei! Veldig fin kjole du har. Har prøvd å finne den på nettbutikken til Zara, men finner den ikke. Er den fra en tidligere sesong? Klem!

    2. Var ikke du og søsteren din på Justin Bieber konsert for noen år siden? Da har du jo vært på konsert med han før 😛

    3. Kjære Lene! Hvis du har tid til en kopp kaffe bør du virkelig gå til fargegaten i Stavanger! Mange sjarmerende cafeer i fine farger:-) kan anbefale å ta kaffekoppen på “Hanekam”; utrolig god kaffe i tillegg til en fin stemning.
      Klem Anna 🙂

      1. Ja lurer på om jeg kjøpte den tidligere i år faktisk 🙂 Men usikker på om den er i butikkene enda <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg