CHANGES IN LIFE

Dere ♥ Først og fremst vil jeg takke dere alle sammen for at dere klikker dere inn her hver eneste dag. Det betyr mer enn dere kanskje tror. Dere er min motivasjon og inspirasjon til å oppdatere hver eneste dag, og jeg setter så stor pris på det. Noen av dere har kanskje merket litt frafall i det siste, selv om jeg synes at jeg gjør så godt jeg kan. På alle mulige måter. Men noen ganger strekker ikke tiden alltid til, det er ikke nok timer i døgnet til jobb, blogg, kjæreste, middag, familie, venner, møter, husarbeid, OG det å legge hodet i bløt for å være kreativ nok. Mange av dere kjenner dere garantert igjen, det er jo sånn for de fleste! Men det forventes mye av deg, det gjør det… Og sånn er det bare. Jeg leverer når jeg kan, og mer enn det kan jeg ikke gjøre ♥

Over til overskriften.. Forrige uke sa jeg at jeg skulle dele en nyhet med dere. Noen fikk det kanskje med seg på snapchat i går kveld, men nå vil jeg gjerne fortelle det her inne. Jeg er SÅ glad, spent, nyskjerrig og IVRIG. Jeg vet snart ikke hvor jeg skal gjøre av meg. En ny hverdag og spennende tider i møte.

Jeg har fått meg jobb!
100 % stilling. Jeg har nemlig skrevet under kontrakt som markedsdirektør (!!) i TheMOON.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Det er bare helt sinnsykt. Jeg, markedsdirektør? Det er så voksent! Og jeg ELSKER det. Kunne ikke vært mer fornøyd med de forandringene som nå skjer i livet mitt. Jeg trenger noe nytt, jeg trenger større utfordringer, jeg trenger å jobbe mot nye mål! Jeg har engasjement, jeg har idéer, og jeg tenker nytt, annerledes og stort. Jeg brenner virkelig for dette, og vil være med å bidra til at TheMOON får en knallstart når det først lanseres. Det er ikke helt enda, og jeg kan dessverre ikke fortelle dere så veldig mye nå, selv om jeg vil vil vil! Men bare vent! Det er et helt rått konsept, og jeg har bare ett ord å si – WOW! Gled dere ♥

Flere har i det siste spurt om hvordan jeg har kommet dit jeg er idag, og synes det er inspirerende å lese om (det må jeg jo bare si tusen takk for..) Jeg har gjort mye på min vei, prøvd ut, lært, erfart, og vokst. Og nå har jeg valgt en ny vei i arbeidslivet, noe jeg gleder meg stort over. TENK så spennende. Det kribler i magen!

Jobberfaringen fra 2010 – til nå :
I 5,5 år har jeg blogget. Men, jeg har ikke bare blogget disse årene, det har vært mye annet ved siden av. Og hadde det ikke vært for dette, hadde jeg mest sannsynlig ikke vært hvor jeg er idag.

2010 – jobbet som daglig leder i Bik Bok, dette var mitt 5 år i kjeden. Startet bloggen samme året.

2011 – sa opp jobben som daglig leder hos Bik Bok, begynte å bruke mer tid på bloggen, samt jobbet 2-3 dager i uken som selger- og programleder for TV8 i Ålesund. Samtidig jobbet jeg som stylist og blogger for AMFI Moa i Ålesund som er et av Norges største kjøpesenter. Senere dette året bestemte jeg meg for å følge drømmen å flytte til Oslo. Jeg sa opp jobben i TV8, og flyttet til Oslo. Her fikk jeg meg jobb som prosjektleder i Miinto. Jeg hadde fortsatt bloggen ved siden av, samt styling og bloggjobben for kjøpesenteret i Ålesund (pendlet en del) og en ny jobb som blogger for Trekanten kjøpesenter i Asker.

2012 – sa etterhvert opp jobben som prosjekleder, da mitt eget prosjekt Styleway tok over all tiden min. Jeg jobbet ofte fra 05 om morgenen til 02 om natten. Jeg lanserte merket mitt i desember, med stor suksess. Lageret hadde jeg hjemme i leiligheten min på Tjuvholmen. Etterhvert ble det for mye jobb for én person, så da flyttet vi lageret hjem til pappa, og han var til stor hjelp den perioden. I 2012 vokste bloggen fort, og jeg ble en del av Nettavisen. Samtidig dette året startet jeg mitt eget AS. Så meg nødt til å si fra meg småjobber ved siden av og fokusere kun på blogg og nettbutikk. På slutten av dette året valgte jeg å avslutte Styleway, ikke fordi dette ikke solgte, for det gjorde det – i massevis! Men dessverre var det ikke mye å tjene på det, siden man bestilte såppass små kvantum av varer.. Men, for en erfaring!

2013 – jobbet med bloggen på fulltid dette året, lå under nettavisen og hadde mange jern i ilden.

2014 – jobbet med bloggen, samt lanserte min første kolleksjon for Bik Bok, samt begynte å jobbe på nummer 2. Dette var litt av et eventyr, og jeg lærte så utrolig mye! I tillegg lanserte jeg Byleneorvik.com – hvor jeg solgte mine egne produkter samt produkter for både Bik Bok og Nelly.

2015 – dette året har det skjedd mye! Jeg begynte å jobbe for United Bloggers i februar, og har jobbet med- og lansert kolleksjon to for Bik Bok i tillegg til at jeg har jobbet med tredje kolleksjon for Bik Bok. I tillegg til at jeg også har hatt egen kolleksjon med solbriller for Shades of Norway. Og NÅ, nå har livet mitt tatt en ny vending, og jeg – jeg skal ta mitt første steg i en ny, og spennende business verden. Tenk det!

Jeg har eget AS og har styrt arbeidsdagene mine helt selv i 3-4 år nå, og har trivdes veldig godt med det. Jeg har hatt hendene fulle, tro meg. Selv om mange tror bloggen har vært min hovedjobb, er det ingen som kanskje har visst hvor mye annet hardt arbeid som har vært ved siden av. Det kan både venner, familie og kjæreste skrive under på. Det har gått i ett de siste årene, og noen av vennene mine lurer på om jeg noen gang sover. Hehe, og ja – det gjør jeg. Jeg har heldigvis en fornuftig kjæreste som drar meg med tidlig til sengs hver kveld. Nå vil hverdagen bli enda mer hektisk, jeg trer snart inn i en stilling som krever 100 % av meg, og mer. Jeg skal ikke slutte å blogge, men bloggen vil heretter bli mer som en hyggelig hobby for meg. Det skal bli forandringer her inne, til det bedre. Det vil bli mindre innlegg, men bedre innlegg. Mer motivasjon og inspirasjon for dere. Jeg skal være flink å planlegge uke for uke, innlegg for innlegg, og prøve å følge dette slik at dette fortsetter og være et hyggelig sted å klikke seg inn. Og kanskje enda hyggeligere enn før? Det håper jeg ihvertfall. Men lov meg og husk på at jeg nå blir veldig opptatt med ny jobb fremover, og lov meg at dere ikke sender meg skuffede kommentarer om at dere synes jeg er dårlig og oppdatere, for jeg lover – jeg gjør mitt aller beste, hele tiden ♥

TAKK for at du er du, og for at du følger meg! I LOVE YOU ALL! Og ps.. Ønsk meg lykke til i ny jobb! TVITVI.

Denne uken har jeg mammaen min på besøk, på fredag drar jeg på tur med mine to søstre, tilbake på mandag. Og tirsdag 6. oktober begynner denne jenta i den nye jobben! Jeg GALgleder meg ♥

(Stort) SMIL Lene

30 kommentarer
    1. Gratulerer så mye med ny jobb, og lykke til! Håper du oppdaterer mye om din nye arbeidshverdag! Hilsen en som studerer markedsføring 😉

    2. Åå så kjekt!! Du må ha masse lykke til fine Lene <3 Sikker på at dette blir veldig bra! Du er så flink og inspirerende, og jeg er glad du i det hele tatt fortsetter å blogge! Det er imponerende å ha to jobber som krever mye på hvert sitt plan. Heier på deg skjønne deg! <3

    3. Så utrolig spennende! Gratulerer så mye med ny jobb. Jeg ser nå at det begynner å bli noen år jeg har lest bloggen din, ettersom jeg leste en god stund når du jobbet hos Bikbok. Tror faktisk jeg må ha begynt å lese bloggen din allerede like etter at du begynte å blogge. Og du er så flink, det er tross alt en grunn for at jeg har følgt deg i alle disse årene. Stå på videre Lene, du er til stor inspirasjon! 🙂 Klem- http://www.esterdahl.net

    4. Så utrolig spennende! Lykke til!! Overlever nok med færes oppdateringer, følger deg jo på insta også 😀

    5. Hei Lene :-)Følte jeg måtte kommentere her. Jeg har vært en av dem som har tenkt at det var lite oppdateringer og lurt på om du kanskje er blitt lei eller noe, men det er som regel en forklaring på alt. Vi leserne dine forstår og resepekterer endringene fremover, og jeg kan i allefall for min egen del si at jeg kommer ikke til å slutte å klikke meg inn her 🙂 Gleder meg også veldig til kolleksjonen din for Bik Bok lanseres!Du er ei utrolig positiv og flott jente, du er lett blitt min favorittblogger (det har du vært i flere år). Lykke til med ny jobb og det hele, jeg er sikker på du kommer til å gjøre det kjempe bra!! Stå på <3

    6. WOOPWOOP 😀 Gratulerer så utrolig mye med ny og helt fantastisk flott jobb a gitt! Du er et forbilde for alle med alt ditt harde arbeid! Må innrømme at jeg faktisk ble litt smånervøs for at du skulle si at du skulle slutte å blogge, haha, godt er det da<3 Hekta på deg jeg 😉 Stå på Lene, jeg heier på deg av hele mitt hjerte<3Nuss fra fast leser i aaaalle år, Sara (bysarahalm)

    7. Sagt det før og sier det gjerne igjen – Gratulerer så mye med ny jobb! Høres kjempespennende ut. Gleder meg også til intervjuet kommer ut. Det blir morro å se hvilken respons den får. Hihi 😀

    8. Gratulerer så mye ! Jeg skjønner ikke helt at folk skriver kommentarer om at de er skuffet ang. oppdateringer. Du gjør en helt strålende jobb som blogger Lene, og takk gud du ikke skal slutte å blogge til tross for nye eventyr !

    9. Hva går det konseptet ut på egentlig? Er det gjennom Dag du har fått muligheten? ;)Kan du ikke skrive mer om kostholdet og treningen din?

    10. Så fantastisk gøy! Kribler omtrent i magen på dine vegne. Lykke, lykke til i ny, imponerende og helt garantert spennende jobb! Ser for meg at dette er noe du kommer til å stortrives med – og ikke minst vokse enda mer på erfaringen. Du er bare SÅ talentfull, Lene. Stå på! Mange klemmer

    11. Gratulerer med ny jobb! Synes ikke det gjør så mye at det blir litt færre innlegg, så lenge det blir en mindre andel reklame.. Synes det til tider har vært ekstremt mye reklame, noe som naturligvis har preget kvaliteten på bloggen din. Håper derfor at dette bedrer seg nå som bloggen faktisk ikke blir hovedjobben din lenger 🙂

    12. Vettu Lene, jeg er så imponert!! Og ikke minst – sjalu! Du har i mine øyne et drømmeliv! Et liv med all baller i lufta på samme tid, en hverdag hvor du har noe å stå opp til hver eneste dag. Jeg håper du forstår hvor heldig du er, som har klart å oppnå dette <3 Jeg ønsker deg alt godt, og vil med dette gratulerer deg med den nye jobben din! Bloggen skal jeg fortsatt følge hver eneste dag, du er en stor inspirasjon på så mange måter. Jeg klarer ikke å tenke på hva som en gang kommer til å skje når jeg selv blir ferdig på høyskolen og kan dra mine egne veier, håper jeg en dag klarer å jobbe like hardt for å oppnå ting som du har gjort!Klem!

    13. Gratulerer så mye Lene! Du er en av de få bloggerne som faktisk GJØR NOE! Alle samarbeid du har hatt og alle produktene du leverer har vært gode, du har varierte innlegg og du tør å trø ut av boksen og satse. Det skal du virkelig ha creds for 🙂 Det er for lett å si at blogger er et yrke – og i dag er det jo det – men jeg tenker at for egen utvikling er det viktig å prøve noe nytt. Jobbe med andre mennesker og ha ”faste tider”, man har et helt annet press på seg. Det er stort at du velger å ha en 100% jobb ved siden av bloggen, tommel opp! Flere ben å stå på er aldri feil 🙂 Håper at innleggene kan bli mer ”personlige” fremover..? Tenker mer behind the scenes, og kanskje få sett mer av hjemmet ditt og hva du gjør utenom events og antrekksbilder. Det er pluss i boka for å skille seg ut synes jeg 🙂 Gooood klem til deg <3

    14. Gratulerer så mye søteste og flinkeste 😀 du er min nr 1 inspirasjon både når det gjelder klær og blogg. Skikkelig talentfull er du, glad på dine vegne! Lykke til i den nye jobben, gleder meg til å høre mer om den 😀 åsså er jeg kjempeglad for at du ikke slutter å blogge <3 klems

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg