Changes

God kveld til mine lesere fra sofakroken i Ålesund. Siste kvelden i godsofaen og i armkroken på en stund . . Men så langt har vi kost oss ikveld. Jeg ville så gjerne lage noe ekstra godt siden jeg drar imorgen, så ikveld ble det dette. Mørbradbiff med asparges, pommes frites og deilig rødvinssaus, i tillegg hadde vi bernaisesaus til, jeg er så ufattelig glad i saus, det er det beste jeg vet i hele verden. Ellers har jeg løpt frem og tilbake i hele dag på jobb, så det var fint og krype opp i sofaen nå. Vi har faktisk hatt 8 grader i Ålesund idag, iiihi!! Elsker det! Har jeg sagt hvor mye jeg elsker den nye blitsen min?! Ahh, jeg er hektet. Jakke Style By Marina // Sko herfra (affilatelink) // Skjørt Zara // Genser BIK BOK Så – over til endringene ift bloggen : Etter nesten ett år hos Modette, hvor jeg har trivdes kjempegodt – har jeg nå bestemt meg for å gå nye veier. Så om noen dager finner dere meg på LENEORVIK.NO – det blir nytt design, og litt forskjellige endringer. Blant annet at dere kan svare hverandre på hverandres kommentarer osv, det tror jeg blir fint. Jeg gleder meg kjempemye, og håper virkelig dere søtinger følger meg videre på den nye bloggen også. Jeg er så takknemlig for at jeg har dere som lesere, dere aner ikke. Simply the best! Nå lukter det nystekte vafler her, mmm – Rolf Ivar ville så gjerne steke vafler til kvelden, og det sier jeg ihvertfall ikke nei til?! Tror jeg skal snike til meg en liten smakebit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg