Changes

God morgen skjønnheter ♥ Fra idag av, har jeg gjort litt forandringer når det gjelder jobbsituasjonen min. Det har vært ganske mye for meg i det siste, med seks jobber – er det tross alt litt vanskelig å få kabalen til å gå opp. Jeg får det alltid til, men det krever mye energi. Jeg elsker jo å jobbe, og ha mye og gjøre – men når jeg jobber på kontoret fra 9-17, har jeg knapt tid til andre ting på ettermiddagene enn å jobbe med de fem andre jobbene. Noen uker er det bedre enn andre selvfølgelig. Uansett, til poenget – jeg har jo jobbet tre dager fast hos miinto.no og trives så godt! Men har nå sagt fra meg de faste dagene. Jeg skal fortsette å jobbe som prosjektleder hos miinto, og fortsatt gjøre de samme oppgavene, men jeg jobber ikke lengre på timer og dager. Dvs jeg styrer dagene mine helt selv, slik jeg lett kan kombinere å sitte på kontoret her hos miinto og jobbe med de andre jobbene i tillegg. For bloggen sin del, vil dette si at det nok kommer til å bli litt bedre innlegg osv – da jeg har mer fritid og ikke kommer til å stresse så fryktelig mye som jeg tidligere har gjort! Så dette tror jeg blir kjempebra! Veldig deilig og kunne styre dagene helt selv, legge opp til hva jeg skal gjøre fra dag til dag, ta meg fri når jeg vil det osv. Befriende. Men samtidig deilig at jeg skal ha oppgavene hos miinto, jeg trives så utrolig godt her – og har verdens herligste kollegaer. Det er også en litt annen grunn til at jeg har sagt fra meg disse dagene, noe spennende jeg jobber med. Men dette forblir hemmelig en stund til ♥ Sko Jeffrey Campbell // Veske & Jakke Zara // Skjørt StyleByMarina // Topp BIK BOK // Rosa jakke – herfra. (Affilateslenke) Jeg har min i M, ville ha den litt stor. Dagen idag har vært så deilig. Planen var å stå opp for å jogge klokken 08, men Lenemor våknet halv 10 . . Så fikk jeg dusjet, spist frokost, tatt bilder på takterassen og gått på butikken. Så tok jeg trikken til kontoet og var her rundt kl 12, så får vi se hvor lenge jeg blir her. Deilig og kunne bestemme helt selv når jeg vil komme og gå! Ikveld har jeg bedt Malene og Carina på fiskesuppe med jordbær til dessert, åh som vi skal kose oss. Må forresten bare si tusen takk for så mange gode tilbakemeldinger / tips ang Bulgaria turen, dere er så herlige!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg