Changes

– Hårbehandlingen er sponset –
SMILE Idag har jeg vært hos min favoritt Elisabeth på Hendirx Hair avd Pilestredet, og fikset håret før photoshooten i Dubai! Hun skal nemlig også være med som stylist på turen, så vi hadde litt å planlegge/skravle om. Først tok vi ut de gamle extensionsfestene, og hjeeeelp – håret mitt har blitt så utrolig langt! Til sommeren er det 0 extensions på denne jenta, spare spare. Gøy å se at det vokser! Ifb photoshooten, fant vi ut vi skulle ha i litt lengre hår, og jeg elsker det! Har hatt sånn midt i mellom lengde i 6 mnd nå, så gøy med litt nytt. Vi farget bunnen som vi alltid gjør litt mørkere, og satte i ca 2,5 pakke med tapeextensions. Lyst og mørkt, slik vi fikk spill! Vi har sluttet helt å bleke det / stripe det, får ikke lov av Elisabeth rett og slett, og det er nok det som er grunnen til at håret mitt vokser i rekordfart, digg ♥ 

Caps fra Stella Mccartney | Tskjorte her Nå skal jeg, bror og Gard snart spise hjemmelaget burger ala Gard, med chili og hvitløk! Så skal vi kose oss hjemme med fyr i peisen og 3D film ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg