Change event – Britney Spears

– Me and my bestie Henriette on our way to see Britney – so excited –  God kveld dere, en liten oppdatering fra meg før biff med deilig tilbehør skal tilberedes. Ser jo ikke Gard på en uke, så ikveld skal vi kose oss med god mat og masse kos på tv. Pakkingen er unnagjort, så nå er det snart bare å lene seg tilbake. Blir nok ikke oppdatering fra meg før sent imorgen, evt søndagsmorgen- derfor vil jeg egentlig bare titte innom for å ønske dere
GOD HELG ♥ Må jo fortelle litt om Change eventet med Britney idag, var veldig hyggelig. Dro med Cathrine, Annette og Henriette. LureLene hadde med seg kamera samt ekstra linse, men klarte å glemme minnekortet i macen, er det mulig? For en vims. Så ble desverre ikke så mange bilder annet enn fra mobilen, litt kjipt – for ville jo dele opplevelsen ordentlig med dere. Men eventet var hyggelig med ballonger, dj, cupcakes, macroner, modeller som viste frem undertøyet Britney har designet – samt en liten hei hallo tale fra Britney selv. Stas!!  – Snapshots from the Britney Spears event –

Wearing : Dress Never Denim / BIK BOK
Jacket BIK BOK BY LENE ORVIK 
Handbag A. Wang Vi reiser med 8-flyet til Split imorgen, så må opp tidlig. Men GUD som jeg gleder meg til jentetur, varme, drinker, Hulahula bar og KOS. Skrives fra Hvar! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg