Champagneria

Good morgen lovelies! Unnskyld, unnskyld for dårlig oppdatering igår – men dagen gikk virkelig i ett! 2 møter, lunsj med Henriette, vasking av leilighet, og rundt 6-tiden kom Tone på besøk, ihi – sååå kjekt med gjester! Jeg fikk knapt vist henne leiligheten skikkelig, før vi føyk ut døren som et uvær. Igår var vi ute og drakk litt vin sammen med verdens søteste Mari. Vi ble sittende på Champagneriet, som ligger på Solli – et skikkelig koselig sted. Avslappende atmosfære, og ingen stress. Skulle bare ta ett glass, men ett ble fort til fire. Sååå hyggelig hadde vi det! Godt selskap! Vi dro uansett hjem tidlig (ikke såå tidlig som planlagt da, men.. ) – for idag venter en kjempespennende dag!! Jeg er på vei ut døren i skrivende stund! Gleder meg til å oppdatere dere senere idag. Får besøk av masse søte jenter idag også, vi skal ut! Hurra hurra! GOD MORGEN FRA MEG OG TONE! Håper dere har det fint? Tenk at helgen nesten er her igjen allerede? Time flies! Som om dere ikke har sett meg i dette antrekket før, liksom .. Hehe. But I love it. Alle har jo favoritter, right? Kjole BIK BOK // Sko JC // Marc Jacobs klokke her (annonse)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg