Challenge day 18, 19, 20 & 21

♥  day 18: Et bilde av deg selv som barn Her er jeg med fiskestangen min på berget i Bodø, der vi har hytte. Var så utrolig glad i å fiske da jeg var liten, og det er jeg fortsatt! Også hadde jeg det tykkeste og fineste håret, stemoren min flettet meg alltid om sommerene husker jeg. Gode minner.. ♥  day 19: Innholdet i vesken din I vesken min idag hadde jeg dette. Solbriller, bilnøkkel, lommebok, nøkler, tyggis, lypsyl, lipgloss og min lifesaver tørrsprayen min fra Catzy. Den er nesten alltid med meg, bare sånn i tilfelle. Den ER så god, jeg bruker den når jeg ikke rekker å vaske håret en dag, eller når håret er nydusjet og jeg vil ha volum. Beste tørrsprayen som finnes! ♥  day 20: Parfymen du bruker Jeg klarte ikke velge én, så jeg viser alle mine 4 favoritter. Ingen over og ingen ved siden av, disse 4 er FANTASTISKE. Favoritten er nok bodysprayen fra Victoria Secret, altså den ER SÅ GOD! Den er helt sykt. Gjett om jeg skal hamstre i NY. På andre plass har jeg Britney sin midnight, den har jeg brukt så lenge jeg kan huske. D&G no.3 er også helt fantastisk god. Og The One har jeg nettopp begynt å bruke, supergod den også. Hvilke parfymer bruker dere? Noen jeg burde prøve ut? ♥  day 21: Din verste uvane Ah, jeg har nok mange uvaner.. Men den absolutt VERSTE uvanen jeg har – og som jeg har hatt så lenge jeg kan huske .. Det er at jeg er FULLSTENDIG avhenging av lypsyl. Jeg MÅ ha lypsyl, hele tiden. Jeg klarer ikke slutte, og det er så irriterende. Jeg får ikke sove om jeg ikke har hatt på lypsyl først, hahaha .. Må le av meg selv. Det er ihvertfall ikke en skadelig uvane da, puh! Om jeg en dag ikke finner lypsylen min, så skal jeg love dere at jeg blir GAL. Febrilsk. Hihihi. Skulle gjerne tatt bilde av alle lypsylene jeg har, men akkurat nå finner jeg selvfølgelig bare ÈN! ÆÆÆÆÆ SMILE! GOD kveld ønskes fra lypsylomanen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg