Challenge

Jeg kan ikke annet enn å beklage for at jeg er så dårlig på disse challengene. Men egentlig så liker jeg å samle de litt også, innleggene blir litt mer interessante da synes jeg. ♥  day 22: Dine 5 yndlingsvesker Den svarte ytterst til venstre er fra Cubus / Den andre svarte er fra Carla Saade / Den store beige og den brune frynsevesken er fra Cubus / Og clutchen fra H&M. ♥  day 23: Nattbordet ditt Nattbordet mitt er kanskje det kjedligste nattbordet noen sinne, jeg MÅ ha det rent og ryddig, og liker det veldig minimalistisk rundt meg. Så det eneste jeg har på nattbordet mitt pr dags dato, er en lampe. Haha.. Tommel opp? Lampen, sengeteppet, pleddet og putene er fra IKEA. ♥  day 24: Et bilde av deg med en gang du har våknet GOOD MORNING, dette er fra tidligere idag. Litt juks da, siden jeg har vippeextensions nå.. ♥  day 26: Favorittproduktet ditt akkurat nå Det er uten tvil Catzy tørrshampoo’en min. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten. Perfekt når man ikke rekker å vaske håret, eller bare for å få volum. Pleier også å spraye litt i tuppene av håret også, blir så mye lettere og ha med å gjøre med denne tørrshampooen i. ♥  day 27: En sang som beskriver hvordan du føler deg i dag Selv om det regner og er grått og trist ute idag, føler jeg meg SUPERgiret og veldig glad. Jeg drar jo til den franske riviera om 2 dager, og jeg gleder meg sånn til festene vi skal på, woop. Så ja, sånn omtrent som dette føler jeg meg idag (se bort ifra musikkvideoen da, haha – jeg føler meg ikke helt sånn altså.. ) I tillegg ELSKER jeg og høre på denne når jeg trener, BOOOOM. (Og jeg har trent idag, så denne sangen passer bra til dagsformen) http://youtu.be/Qsy7kJyizoc ♥  day 28: En vits/sketsj du syns er morsom Haha, ja det er mange. Men man glemmer jo vitser med tiden, så jeg har faktisk glemt alle mine – bortsett fra én som jeg synes er litt søøøøt, og som jeg alltid forteller om noen vil høre vitser ♥ (Den er kanskje litt grov da, men det får dere tåle.. Hihi) Let’s go ! En mus og en elefant var hemmelige kjærester. På en gåtur møtte de noen av elefantens venner. – Gjem deg i rumpa mi, sa elefanten. Og musen gjorde som elefanten sa, gjemte seg der til vennene var gått. Da vennene hadde gått kom musen ut igjen og etter en stund begynte musen å gråte, og elefanten lurte på hva det var. – Nå kommer noen av mine venner……. Haha, hverdagshumooooor. Håper dere synes den var liiiiitt morsom da? LITT? Hæhæ. Tog du an? Forresten, så har jeg to PINK billetter til salgs, om noen vil på konsert på lørdag. Ståplasser, og 600,- pr stk! Ta kontakt pr mail : [email protected] Håper vi sees på utsalget idag! Dere vil vel være med i trekningen av hairextensions til en verdi av 8600,-?? JAA! Les mer om utsalget HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg