Challenge

God morgen fininger  ♥ Tusen takk for så utrolig mange flotte kommentarer ang bøker! Dere sitter med så mange gode tips. De mest populære bøkene hos dere ser jeg er Crossfire og Jo Nesbø sine bøker, så i første omgang tror jeg at jeg skal grave frem Crossfire fra flyttelasset, og begynne på Jo Nesbø sine bøker når vi har fått flyttet inn i vårt nye hjem. Ah, klarer ikke vente med å sitte i den nye ullsofaen fra Bolia – med et glass hvitvin i hånden og krimbøker. Det gledes! Så skal jeg ta godt vare på resten av kommentarene deres, slik jeg har tipsene til en senere anledning. Har lovet meg selv at jeg skal bli flinkere til å lese fremover, det er jo så ufattelig koselig. Man trenger til metime av og til. Helst uten tv, data og den slags.. Nå er jeg på vei til ukens fjerde og siste trening. Følger programmet som Gard har gitt meg til punkt og prikke – og merker allerede forskjell både her og der, styrketrening er tungt – men gir så gode resultater på kort tid. MEN! Jeg har en utfordring til meg selv, og til dere jenter – håper noen av dere vil være med meg på dette! Så kan vi oppdatere hverandre litt på hvordan det går fremover. Denne har jo vært så mye omtalt, jeg klarer ikke la være og gjøre det selv, spesielt nå som jeg er så godt inne i treningen også! Dette er øvelser jeg skal gjøre hjemme hver morgen / kveld. Og jeg SKAL gjennomføre hele challengen. Noen som er med??! Jeg begynner 1 okt! Skal få Gard til å vise med hvordan jeg gjør dette på best mulig måte, mulig jeg kommer til å bruke manualer i tillegg, kan komme tilbake til dere og gi dere tips til hvordan den skal gjøres ordentlig. Er så lett og “sluntre” litt unna, og da får man jo ikke de resultatene man ønsker. Dette blir gøy!! GOD HELG!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg