@ Centerteam

Gooooood morgen!! Selv om det er LANGT på dag for meg. Lå og makket i sengen, og fikk ikke sove igår. Typisk når man vet man skal opp grytidlig. Siste gang jeg så på klokken, var den halv ett .. Bah. Jeg dro likevel meg selv opp av sengen klokken 04.20. SKREKKELIG tidlig. Så måtte jeg utfor døren rundt klokken 5, og jeg er jo LIVREDD for å gå alene, så stakkars Rolf Ivar ble vekt.. (Han sa det var greit altså ..) Føler meg så mye tryggere når jeg snakker med noen i telefonen. Men stakkars han, fikk IKKE sove igjen. Gåsj, jeg har så dårlig samvittighet. Skal aldri mer ringe og vekke han midt på natta. Uffa .. Hadde en meget fin flytur idag tidlig, var faktisk nesten ikke redd.. Jeg var heller litt fascinert over den nydelige utsikten .. Vakkert, ikke sant? Det var heller ingen turbulens idag, så det var nok derfor det ikke var så forferdelig. Nå sitter jeg på Centerteam og skriver manus, dvs jeg skriver ned butikker og priser på alle antrekkene som skal i julemagasinet, quite fun skal jeg si dere. Har steamet alle klærne, og venter bare på at barnemodellene skal komme. Gleder meg til shoot! Hello!! Vest fra H&M // Klokke herfra (annonse) Dere får ha en strålende dag så lenge, skrives senere!! Jeg har forresten laget et lite halloween – innlegg for blogit, les det da vel :*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg