Celebrating two years

Uten navn-33I går ble jeg vekket med kaffe og gave på sengen, snille Gard ♥ For nøyaktig 2 år siden i går ble vi kjærester og det ville vi selvfølgelig feire. Koste oss hele dagen gjennom, hadde faktisk sol hele dagen men ISKALD storm utenfor, men fant oss et lite hjørne nede ved Lysthuset (på andre siden av øyen her) hvor vi koste oss med iskald Corona og spekeskinke i solen.

På kvelden hadde Gard booket bord nede på restauranten rett nedenfor huset her, vi hadde bokstavlig talt ikke mer enn 50 meter å gå. Cornelius på Holmen ligger jo på samme øyen, så der koste vi oss i hele 3 timer med god mat og vin ♥ Finfin feiring!

Fikk bord helt ved vinduet og nært ved sjøen, og da passet jo fisk og sjømat perfekt!
Uten navn-40Uten navn-36Uten navn-35Smakte på Oskjell for første gang i går, noen som har prøvd det? Veldig godt altså, og en nydelig lyse til hovedrett med blåskjellsaus og pastinakkpurré, altsåå – NAM! Det skal jeg prøve å lage hjemme engang også, kjekt med litt inspirasjon i matveien.

Uten navn-39Kos med kjærleiken, da ♥ Viktig å feire seg selv litt av og til. Kom hjem rundt 12 og krøyp opp i sofaen for å se ferdig en film vi har prøvd å se ferdig 3 ganger nå, men etter 10 minutter sovnet vi begge to, så da var det bare å finne sengen… Hehe. Idag skal vi en tur inn til byen og bo på Måseskjæret, mulig at vi hiver oss på en fjelltur, og i kveld skal vi ut med noen venner.

Uten navn-41Uten navn-42SMIL Lene

4 kommentarer
    1. Gratulerer med 2 år, så koselig! Jeg elsker Cornelius, det er virkelig et herlig sted, både maten og atmosfæren der er noe helt for seg selv. Kjæresten min tok med dit på bursdagen min, må ha vært den koseligste feiringen noen sinne! Når det gjelder spisesteder i Bergen må jeg også anbefale Restaurant 1877 i Kjøttbasaren. Jeg tror det må ha vært den beste matopplevelsen jeg har hatt noen sinne, så det anbefaler jeg dere på det varmeste neste gang dere skal ut og feire i Bergen 🙂 Deres konsept er lokal mat fra Vestlandet, det er virkelig en opplevelse og garantert god stemning!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg