CC – Cream morningroutine

Annonse
OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCOcam with a5 presetMorgenrutine på badet med kaffe, og disse gode produktene fra Cosmica ♥
Face clean gelCleansing FoamFace dayFace night • CC – Cream •


Etter trening fikk jeg dusjet, kuret håret, og gjort en deilig morgenrutine med disse produktene. Er så godt å ta litt ordentlig tak innimellom og bare gjøre alt. Har ikke akkurat hatt så god tid til det i det siste.

Processed with VSCOcam with a5 preset1. Startet med face clean gel, som er en ganske tykk og god gel som du smører i hele ansiktet, og på halsen. Skyll av med varmt vann etterpå. Deretter bruker du cleansing foam som er et lett skum som du masserer inn i huden, lukter helt himmelsk – og man føler seg veldig ren etterpå.

Processed with VSCOcam with a5 preset2. Etter foamet la jeg på litt face day, før jeg avsluttet med CC – cream, som er en ny og veldig god farget dagkrem. Denne gir en fargekorrigering som igjen gir en perfekt, jevn og naturlig hudtone. Farge medium var den som passet min hudtone best, og jeg synes den er veldig dekkende for å være en dagkrem. Et pluss til et at det er solfaktor 15 i den.

Processed with VSCOcam with a5 preset3. Face night brukes om kvelden før man legger seg ♥ Disse kremene finnes i flere varianter. Normal hud – fet hud – tørr hud.

Føler meg ren og naturlig nå, veldig gode og naturlige produkter fra Cosmica som jeg kan varmt anbefale ♥ Dere kan se hele serien til Cosmica her. Med BB – Cream får man en naturlig makeup look, trenger bare å smøre seg med den, samt ha litt naturlig leppestift og litt peach i kinnene. Så er man good to go! 
Uten navn-6
SMIL Lene 

 

5 kommentarer
    1. Hva med Ole Henriksen produktene? De er jo i en helt annen klasse, effektive, rene hudpleie produkter, som hverken tester på dyr eller inneholder noe kjemisk/syntetisk 🙂 Trodde du likte de jeg 😀

      1. Hei, denne tror jeg skal gå til begge kan jeg tenke meg, siden de ikke har laget en til tørr, en til fet etc 🙂 <3 Klemmer

    2. Hei Lene! Her kommer sikkert ukens mest randome spørsmål, men jeg lurer så på hvor du finner den planten der. Jeg føler jeg ser det over alt men finner ikke steder som selger det. Har du kjøpt det på en vanlig blomsterbutikk? På forhånd takk for svar, og ha en flott mandag! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg