Cay Beach

GOD MORGEN SOLSTRÅLER! Åh, livet er så fint akkurat nå. Ubeskrivelig deilig å våkne til sol, varme, frokostbuffet, lukten av syden, og glade mennesker. Vi har basseng rett utenfor døren, og det er så herlig! Allerede vært og funnet oss solsenger, og nå sitter vi ute og nyter en deilig og fersk frokost. Gleder meg til å hoppe ut i det deilige vannet, og ikke minst – sole, sole sole meg! Ah – FERIE. Mmm, herlig! Jeg har på meg kjole, hatt og solbriller fra BIK BOK. Nå har de andre gått, og jeg sitter igjen her alene – så kanskje på tide å følge etter? Sola here I COME! Nyt dagen hjemme da, hjerter.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg