CASUAL WEDNESDAY

Inneholder annonselenker
OLYMPUS DIGITAL CAMERA80
Blouse – JeansJacketPumps

14 kommentarer
    1. Vakre Lene!! Og i peent antrekk! Du kler så utrolig godt den nye frisyren, og ikke minst den minimalistiske stilen, enkelt og rent! Du er så fantastisk, og jeg takker nok en gang for inspirasjon! Må også bare få sagt at innleggene dine har blitt helt amazing for tiden!! Du gir så mye av deg i hvert innlegg, og jeg føler virkelig at vi får en masse bra på det ene innlegget du publiserer hver dag! TAKK! Klemmer til deg <3

      1. Ååh. Snille snille Vildemor!! Takk for suuuper tilbakemelding. Du er fantastisk. Du aner ikke hvor mye en sånn type tilbakemelding betyr for meg 🙂 Gooood klem

    2. Så rent og pent! Den jakker der altså, den MÅ jeg bare ha. Til mer eg ser den til mer faller den i smak 🙂
      Designe på bloggen din er blitt veldig bra nå forresten, LIKER <3

      1. Takk fine 🙂 Jaa den blir du dødsfin i! Du kler jo blått! Ja designet blir bedre å bedre, wiii! 🙂

      1. Hei snille du 🙂 Her har jeg brukt rettetangen til å lage krøller, deretter børstet i det og brukt tørrspray for å få tekstur 🙂 Smask

    3. Jeg elsker jakken! Har selv en slik lignende i rosa, men finner liksom ikke helt anledningen å bruke den til..
      Ha en fortsatt fin kveld. Klem!
      hannekristineolsen.com

      1. Ja, synes den er superfin! Du kan jo feks bruke den til party, eller middag/drinks.. Sikkert superfin til skinnbukse, heels, og en hvit skjorte 🙂

    4. Bloggen er blir BEDRE , etter du liksom IKKE skulle ha full fokus på bloggen.. I LOVE IT!

      <3

      Klem fra bolla 🙂

        1. Jaaaaaa. tror kanskje han snart blir like stor som mamman sin 🙂 hahaha.. hjelp 🙂 ! Under 5 uke til Termin Lene 🙂 <3

          Herlighet, e begynne å bli redd ….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg