Can’t wait

I skrivende stund befinner vi oss på Doha flyplass i Qatar, flyet går snart videre til Male! Glad vi ikke skal feriere her, tipper det er 45 grader ute.. Puuuh! Her får dere ett forhåndskrevet innlegg av meg mens vi er på reisefot! Nå er det ikke lenge til treningen med PT Maren begynner, jeg kjenner det kribler i magen. Vi begynner rett på etter ferien! HOHO! Nå er det avgjort at vi skal begynne å trene på SATS! Herlig! Siden jeg har tre stykker i nærheten. En på Bryggetorget (Tar ca 1 min å gå..) En på Nathionaltheateret og en på Solliplass, ah jeg har ikke ord for hvor mye jeg gleder meg! Har så mye nytt treningstøy som skal kjøpes inn, deilig å føle seg fresh når man skal trene, og det kommer jeg ihvertfall til å gjøre med mine nye favoritter – Reebook Reaflex ♥ Disse er rett og slett superdeilige på foten. Det er en fritids- og treningssko, og den er så lett på foten at det kjennes ut som jeg går barbeint når jeg har de på. Tenk så deilig det blir å løpe i disse! Gleder meg. Veldig glad i mine lilla, men de finnes i flere farger også. Svart/rosa til dame, og blå og svart til herre. De er ikke så veldig dyre, 1000,- pr par. Og det er de i mine øyne vel verdt. Kjøpes hos G-Sport, Eurosko og DNA. Er de ikke fine? (Annonse)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg