Cannes

Annonse – sponset tur med Nelly.com

0530 på Gardermoen fredag morgen, klar for avreise!

Sko fra Spania et sted, skjørt Ganni, t-shirt NAKD, veske Cult Gaia, Skinnjakke Zara

Hei lovelies! Så utrolig heldig jeg er som fikk dra på tur til Cannes med Nelly.com og rundt 200 influencers og artister. Altså wow! Hektisk og effektivt besøk til Frankrike – men veldig hyggelig opplevelse å få være med på. Vi tilbrakte fredagen på “Palais Bulles De Pierre Cardin” google it! Så utrolig kult, og nydelig photo location. Vi spiste lunsj og middag der, og overnattet på Hotel Martinez i Cannes som også er helt utrolig flott. Det var frem og tilbake på 36 timer, hehe – så i dag er det deilig å slappe litt av hjemme. Å være i Frankrike er virkelig en fryd – men jeg må også si at Oslo leverer om dagen, idag har vi skikkelig sommer her ♥ Håper dere også har fint vær!

Jeg har vært ute på lunsj tidligere idag – men nå kjenner jeg at jeg burde holde meg hjemme å vaske litt her, så deilig å få det unnagjort til en ny uke. Her kommer noen antrekk bilder fra turen ♥

Altså se så nydelig! Elsker den vintage rosafargen og fasongen på hotellet – helt unikt.
Kjole her – Hatt ZaraElsker at man  endelig endelig endelig kan kle seg sommerlig igjen! Er så utrolig deilig følelse – jeg har pakket vekk alt tykt yttertøy- og vinterklær generelt, så nå er det så lett og luftig i alle skap og på alle knagger. Wuhu – good times ahead!

Ha en deilig søndag. Gleder meg til å svare dere på spørsmålsrunden ♥

3 kommentarer
    1. Hei, vakre <3 Jeg har også klikket hjem den blå, stripete kjolen, og tenkte å ha den på under 17. mai-feiringen. har du noen tips til å style den? Litt vanskelig å se hva du har gjort med den bakfra og når du sitter, men spotter jeg et belte? 🙂 Klem!

      1. Hei du 🙂 Yes, jeg hadde et typ “stråbelte” til. Men hadde gått for noe enda mer pyntet enn det til 17. Med lyse pumps eller noe sånt til kanskje? Den er så lekker!

        1. Lyse pumps og 17. mai-sløyfe til håret i rødt, hvitt og blått er allerede kjøpt inn! Hvordan er den i midjen uten belte? Sier du at jeg BURDE ha et belte?

          Så forresten siste innlegget ditt. Heier på deg, og uansett hva slags storm du befinner deg i akkurat nå, så går det bra til slutt <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg