Canary Islands

Hei til mine fine lesere ♥ Sminkefrie dager og en mailboks jeg har gjemt bort på slide nummer fire på telefonen min, det kaller jeg ferie. Jeg har vært på Gran Canaria siden onsdag og (nesten) skrudd helt av. Der har jeg virkelig funnet roen. Elsker når den følelsen kommer over meg, hvor jeg faktisk klarer å koble ut å være Lene. Å reise bort fra Norge gir meg en fantastisk frihetsfølelse, og frihet har alltid vært viktig for meg. Når jeg reiser, om det er på en flyplass, eller i et fly, eller hvilken destinasjon jeg måtte befinne meg på – så er det en deilig følelse. Jeg er sikker på flere kjenner seg igjen? Jeg kan ikke huske sist jeg hadde sminke på meg på dagtid, må ha vært flere uker siden – det var vel to kvelder i Italia når vi skulle spise ute hvor jeg sminket meg litt, så til og med huden får fri, er så godt! Ingen bekymringer, ingen høye skuldre – det trenger vi alle sammen ♥ Og slik blir man rustet til den kommende høsten med jobb, og prosjekter!

Var ganske flink å la telefonen ligge mens jeg var i Gran Canaria, litt godt med bildefri også, selv om jeg har vært flink å oppdatere instagram-story! Slenger med noen av de få bildene jeg knipset på turen. Har slappet av, sovet lenge, spist god mat, badet, sup’et, spilt tennis og kjørt billturer – superkos!

Badedrakten er fra h&m – elsker den! 199,- LØP og kjøp!

Tennis har jeg bare spilt to ganger – men det er så utrolig gøy sport! Lyst å lære mer!
Collection freckles er det ikke det de sier! Og pigmentflekkene mine har flyttet seg fra under øynene til over øyenbrynet – rart det der! Men jeg har en fantastisk hudkrem som hjelper mot pigmentflekker så den skal taes i bruk når jeg kommer hjem ♥

Det kommer flere deilige Italia-bilder etterhvert samt en guide med tips fra meg. Nå skal jeg nyte ferien litt til! NYT fininger!

40 kommentarer
    1. Hei Lene, Høres utrolig deilig ut. Gleder meg til å reise til Portugal neste uke. Kan jeg spørre deg hvilke hudkrem du bruker mot pigmentflekker?
      Ha en fortsatt fin sommer 🙂
      Carina

    2. Sminkefri kan det vel ikke kalles når du enten har falske vipper eller mascara på deg? Hilsen ei som savner personer som fremmer ekte naturlig skjønnhet uten silikon og falske vipper som strekker seg til månen.

      1. Huden er sminkefri i hvertfall. Jeg har ikke vipper som strekker seg til månen heller sist jeg sjekket, 😀 Det er helt frivillig å klikke seg inn her. God sommer!

    3. Kan du dele hva kremen mot pigmentflekker heter? Hva har du rundt leppene, lipliner? Eller er det bare lyset 🙂

    4. Hei! Hva heter den kremen?
      Jeg sliter med det samme samler seg en lang stripe pigmentflekk under hver øye. Ser ut som brilleskille som da tvinger meg til å måtte bruke sminke

    5. Hvilken hudkrem hjelper mot piggmentflekker? Er utrolig plaget etter svangerskapet, og det frister å prøve noen behandlinger på det.

    6. Hei fine du! 🙂 Vil du fortelle hva slags pigmentkrem du skal starte opp med? Jeg har samme problem * 100. Ps! Du har en fantastisk formidlingsevne. Klem fra meg

    7. Dette er ment som et kompliment, så håper virkelig du tar det slik også.. Du likner så på skuespillerinnen Eva Mendes! Helt nydelig! Ha en fortsatt fin dag 🙂

    8. Så herlig! Får også en herlig avkoblingsfølelse på ferie:-)
      Jeg lurte på hvilken krem du brukte mot pigmentflekker? Jeg har vært uheldig å fått pigmentbart når jeg gikk gravid, så hadde vært fint å fått bort den igjen;-D

    9. Hei Lene.
      Kunne du skrevet hvilken ansiktskrem du bruker mot pigmentflekker? Sliter med dette selv og kjente jeg ble veldig nysgjerrig på den kremen:) Tusen takk!!

    10. Skønt med ferie! Hvilken creme bruger du mod pigmentpletter? Jeg har det samme flere steder i ansigtet, så kunne godt bruge tips

    11. Hei! Hvor ofte fyller du på vippene dine? 🙂 Jeg synes mine faller av og blir tynne litt raskere enn jeg hadde forventet. Dine er alltid så fluffy, mørke og fine 🙂

      1. Hei, hver 3 eller 4 uke 🙂 <3 Men bruker du noe hudkrem med olje i? Sminkefjerner med olje? Da kan de lett falle av fortere.. Kanskje du kan spørre vippedamen om hun kan endre lim ? <3

    12. Hva slags krem bruker du mot pigmentflekker? Sliter mye med det selv og har fremdeles ikke funnet noe som funker 🙂

    13. Hvilken hudkrem er det du bruker mot pigmentflekker? 😀 Har selv fått noen kjipe flekker i sommer og er ganske desperat etter å få redusert de, hehe. Godt å høre at du har kost deg så mye i sommer, det fortjener du 🙂

    14. Hei flotte Lene:)
      Jeg vil gjerne ha tips om god krem mot pigmentflekker 🙂 Jeg får bare mer og mer hver sommer 🙁
      Er du fornøyd med smykkene dine fra Safira? Jeg bestilte et armbånd der i fra, men det var så stort at jeg bruker det som fotlenke, men etter kun 1 uke i bruk så er jeg helt svart rundt foten og mye av gullfargen er allerede borte:( jeg tar det av når jeg dusjer, men det har allikevel mistet mye farge:(

      1. Hei! Åh, så dumt! Jeg er kjempefornøyd! Kanskje du burde sende de en mail og fortelle de, så de kan få sendt deg et nytt? Jeg har ikke opplevd store armbånd på den måten, må jo være noe feil.. Hmmm.. Anbefaler deg å maile de <3 De er superherlige! Stor klem!

      1. <3 Søt du er!! De kommer – når jeg er hjemme igjen <3 <3 Deilig å skru litt av mac'en på ferie <3 Men superkos at du savner – da blir jeg så glad!

    15. Du er jo en supersøt jente, og jeg mener virkelig ikke dette negativt – men er du alltid på ferie/reise? Synes alle bilder på insta og her kun er ferie, kos og bikini – det er litt langt fra min virkelighet, og hva jeg synes er inspirerede.. Beklageligvis.
      Ikke ta dette som noe annet enn konstruktiv kritikk, men jeg må ha en pause fra luksusferie og parasoller, så det blir unfollow fra meg – men håper (og det ser også slik ut) at du og dine nyter samtlige av reisene 🙂
      Det er kansje meg som ikke passer inn i målgruppen din lenger..
      Ha en fin sommer, Lenemor.

      1. Hei! Nei, jeg er ikke alltid det. Men jeg elsker å reise, reise gir meg så mye! Nå er det jo sommerferie og ganske normalt at man er på ferie, også 🙂 Men helt i orden – det er opp til hver enkelt hva man vil følge og ikke følge 🙂 Ha en superfin sommer videre – håper du nyter! Klem

        1. Helt enig med deg, Lene 🙂
          Det er veldig fint å reise!
          Jeg liker på enkelte måter å bo i Oslo, men hverdagen til nordmenn stort sett preges at en fyker av gårde, for å rekke a- å og så vidt har tid til å ” puste” i løpet av en dag. Nordmenn er jo en ganske kald folkerase i tillegg i tillegg, så det å reise på tur til utlandet i ny og ne, og se hvor åpne og imøtekommende de er i andre land, tror jeg bare sunt 🙂 Pluss alle andre godene det er ved å reise da selvsagt : )
          Når det er sagt, så er det INGEN som skal legge seg opp i hvordan du eller andre offentlige personer skal velge å leve livene sine.

          1. Enig med deg, sunt og komme seg ut fra Norge <3 Reise er livet! Men godt å være hjemme også <3 <3 Og hvor eller hvor mye man ønsker å reise ila et år er som du sier helt opp til en selv <3

    16. ingen kan beskylde deg for ikke feriere iallfall… du har vel snart vært jorda rundt? Blir luksus på slike reiser dagligdags hvordan føles det? Bare nysgjerrig har kun hatt to sydenturer og er godt voksen er liksom så få som vil bli med og med flyskrekk reiser jeg ikke alene meget dumt du er flink som tør ta så my fly… får helt angst hver gang for at det skal dette ned … Ibiza hadde jeg lyst til i år…

      1. Reise for meg er frihet og noe jeg elsker! Alt handler jo om å planlegge langt frem i tid, så får man alltid med seg noen? Kanskje vanskeligere når man skal være spontan.. Flyskrekk har jeg også innimellom, men jeg prøver å utfordre meg selv ved å fly mye, det føles allerede bedre <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg