Camel coat

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERASeptemberOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERASko Sheinside – her (Sponset) | Jakke H&M | Veske Alexander Wang | Genser Bik Bok | Briller Céline | Klokke Triwa | Bilder tatt av Espen.

God morgen ♥ I skrivende stund ligger jeg enda i sengen, jeg kom til Ålesund i går. Nå er det kun ÈN dag igjen til favorittene mine gifter seg. Helt utrolig! I går fikk jeg se lokalet, og det var virkelig wow-faktor! Helt nytt og veldig funkis, I LOVE IT! I natt har jeg og Henriette bodd hjemme hos hennes foreldre og nå skal vi straks i kirken for en liten gjennomgang, må jo vite hva vi skal gjøre og når. Åh, sommerfugler i magen! I dag skal vi tilbringe dagen på lokalet, sjekke at alt er tipp topp, og deretter sjekke inn på hotellet vi skal bo på. Gard kommer på ettermiddagen etter jobb, men jeg har booket suite til meg, Henriette og Irina (som er den andre forloveren) der skal vi bo til lørdag. Det gledes! (Gard får klare seg selv.. Hihi) På kvelden imorgen er det mat og litt sosialt slik alle kan bli litt bedre kjent, er tross alt over 100 gjester som skal tilbringe hele lørdagen sammen. This is going to be awesome.

Ønsker dere en KNALL fin helg!

20 kommentarer

Siste innlegg