California Style

Igår var jeg jo på pizzakveld sammen med en gjeng herlige jenter hos Peppes Pizza – og for en koselig kveld vi hadde! Vi ble virkelig vartet opp i over to timer. Rett og slett bortskjemte ♥ Jeg har jo vært på Peppes restauranten på Aker Brygge før, men igår kjente jeg meg nesten ikke igjen. Ble veldig positiv overrasket over den nye innredningen deres. Fresht og innbydende. Og bedre ble det da jeg kom til bordet og fikk se en bukett med vakre jenter. Dere kan tenke dere stemningen. Skravlete jenter, høyt lydnivå, vin, øl, champagne – og NYDELIG California Style pizza! Mmm, vi testet ut 4 forskjellige sorter, og avsluttet med to deilige desserter. Jeg ruller nesten ut fra restauranten når vi var ferdige. Vi spiste først en pizza med salmalaks, aldri spist “fiskepizza” før, men jeg likte den utrolig godt. Deretter fikk vi pizzaen som ble min favoritt – Citrus Chili Chicken, åååå namnamnamnam, den skal jeg bestille neste gang jeg skal spise pizza, det er helt sikkert. Marinert kyllingbryst i chili og sitrus med bakt paprika, rødløk, oliven og semitørket tomat. Tommel opp! Den MÅ dere bare teste ut. Perfekt med ett glass hvitvin til feks. De to neste rundene fikk vi smake på vegetar pizza og parma pizza, veldig gode de også. Tommel opp for alle egentlig. Mmm, snadder! Dessertene vi fikk servert var apple dessert pizza, og chocolate heaven, ja DET var heaven. Skjønneste jentene, koste oss så mye sammen ♥ Jentene som var der ; Caroline Maria, Ida Wullf, Annette Haga, Marie Nord & Kristin Gjelsvik. Fantastiske jenter, og en fantastisk kveld. Og så har jeg en liten hyggelig nyhet til dere også . . 7 av dere kan vinne en pizzakveld hos Peppes Pizza sammen med meg + en venn som dere kan ta med dere! Da får dere pizza og drikke gratis, og en hyggelig kveld. Så om du har lyst til å være med på pizzafest sammen med meg mandag 18 februar kl 18.00 på Aker Brygge, må du mer enn gjerne gå inn å melde deg på. Påmeldingen skjer her, og du må huske å huke av navnet mitt  ♥ Jeg trekker 7 vinnere 30 januar, så nå er det bare å melde seg på! Håper dere vil komme og møte meg da, for jeg har veldig lyst å møte noen av dere! var _gaq = _gaq || []; _gaq.push([‘_setAccount’, ‘UA-37714407-1’]); _gaq.push([‘_trackPageview’]); (function() { var ga = document.createElement(‘script’); ga.type = ‘text/javascript’; ga.async = true; ga.src = (‘https:’ == document.location.protocol ? ‘https://ssl’ : ‘http://www’) + ‘.google-analytics.com/ga.js’; var s = document.getElementsByTagName(‘script’)[0]; s.parentNode.insertBefore(ga, s); })();

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg