California roadtrip

Jeg har fortsatt ikke kommet over turen vår til Cali ♥ Så fantastisk vi hadde det. Har massevis av bilder jeg skal dele med dere etterhvert, og en vlog hvor jeg tar dere med på litt forskjellig gøy! Her kjørte vi fra Temecula til Palm Springs, og med en van full av bloggere så måtte vi selvsagt stoppe midt i ødemarka for å ta litt bilder i veikanten!

Elsker å mikse leopard med jeans forresten! Det et er kul kombo. (Sånn til neste vår..) Hehe..

Kjolen er fra Ganni (den er egentlig lengre, men jeg gjorde den kortere med beltet) Beltet er fra Maud – Skoene fra Acne – Solbrillene fra Kouture og jakken fra Berskha

God fredag til dere, mine fantastiske lesere ♥

8 kommentarer
    1. Hei lene!

      Du jeg lurte veldig på hvor den gråe hatten du hadde på deg i insta historien er ifra!?
      Den var så utrolig fin!

    2. Fantastisk blogg du har, jeg blir så inspirert av deg<3 Men kunne du ha lagt ut hvilken leppestift du bruker her på bildene?
      Er det eventuelt det samme som du brukte når du var i Paris?
      Jeg så på storyen din på lørdag , og jeg elsker fargen du har<3

    3. Hei Lene! Så utrolig fint du har fått det i den nye leiligheten! Kan jeg spørre hvilke type og hvor du har kjøpt TVen din? Følger det med stativ?

      1. Hei, tusen takk snille! <3 Trives så godt! Tv'en er fra Bang Olufsen 🙂 Kan få både stående stativ og hjul! Helt genialt! 🙂 Klem

    4. Følger deg på snap, ser ut som at du koser deg i Paris! Hvilken leppestift har du på deg på snappen som du sendte ikveld omtrent for en time siden?

      Kos dere!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg