Cala Llombards

FOR en dag jeg og Gard hadde igår. Og det er takket være en av dere, som la igjen en kommentar og anbefalte en tur til Cala Llombards. Tusen takk Tina! Vi er veldig glade for at du sa vi måtte dra dit. Gard hadde fripass igår, så vi leide sykler og syklet litt over 3 mil frem og tilbake. En ganske lang og slitsom tur (synes jeg) siden beina mine var helt ødelagt av styrketrening dagen før. Lurt Lene, luuurt! Men deilig og sitte på sykkelen og få vinden i ansiktet når det var så varmt som det var igår. Tipper det var over 30 grader, deilig! Halveis fremme, stoppet vi i en annen liten by, Salinas – hvor vi stoppet på en supersjarmerende café for å få i oss noe drikke. Skikkelig home & cottage stil inne, og en de bedre spisestedene jeg noensinne har sett i Spania faktisk. Så moderne og fint. Verdens kjekkeste kjæreste! Lurer på hva jeg har gjort for å fortjene han her .. ♥ Føler meg som verdens heldigste jente! Etter en liten pause, syklet vi videre. Midt på landet, og ned langs øde marker og skranglete veier, haha. Godt jeg har med meg en levende GPS (Gard) som hadde full kontroll, og vi kom oss frem uten og sykle feil. Cala Llombards er en strand ved klippene, og det var så utrolig sjarmerende og fint der! Turkist klart vann, var så digg og bare hoppe ut fra klippene og kjøle seg av. Nydelig, ikke sant? Nå nyter vi siste kvelden. Drar rundt lunsjtider imorgen. Gleder meg til og komme hjem til leiligheten. Håper dere har det fint!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg