Cabinlife

God morgen solstråler ♥ Siste dag med deilig ferie, og vi våknet heldigvis opp til sol og strålende vær. Vi har hatt en så nydelig påske, og kost oss veldig! Avslutter ferien med frokost på terrassen i solen, og en lengre langrennstur. Det blir sesongens siste. Nå er jeg klar for VÅR i Oslo, og gleder meg sånn til å komme hjem nå ♥ *Hjemlengsel* I tillegg savner jeg den normale hverdagsbloggingen, tipper det kan være litt kjedelig for dere å lese om nesten det samme hver dag, men jeg må få unne meg litt fri jeg også sånn som dere. Ikke så lett å være kreativ når man slapper av på hytten. Håper på forståelse for det ♥ Min morgen /

Igår gikk jeg, Egil og Henriette på kosetur. Hadde med oss deilig niste i sekken og ble sittende i solen i noen timer. Gard holdt seg inne for å se Liverpoolkamp, og Kari tok en lengre skitur på hele 6 mil! Sprek dame! Ellers koste vi oss med pølse og lompe ute i snøen til lunsj, og grillmat på kveldingen før Henriette og Egil kjørte tilbake til Oslo. 

♥ NYT siste fridagen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg