C H A N G E S

Om litt over en uke, får jeg interiørmagasinet Rom 1-2-3 på besøk. Det blir så spennende, og jeg er veldig takknemlig for at de vil ta bilder av leiligheten vår. Jeg har cravet veldig etter gull i det siste, og har hatt litt lyst å skifte litt på interiøret i leiligheten. Kombinasjonen gull, svart og hvit synes jeg er veldig cool, og jeg synes også at det passet fint inn i stilen vår ellers i leiligheten. Og .. Jeg vet om en jente som har fått kaktusdilla xxx







Bilder Sealoe & Decoofficial | Lampe Bolia | Gullpotter Milla Boutique | Duftlys Milla Boutique | Vase Kahler | Fjær Milla Boutique | Trehånd Hay | Lysestake ByLassen | Gull lampe Illums Bolighus | Bok Chanel

Hva synes dere?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg