BYLENEORVIK.COM

Da er jeg endelig klar til å dele min lille nyhet til med dere ♥ 

Dette er noe jeg har jobbet med helt siden februar i år. Natt til fredag 14 november, samme dag som lanseringen av kolleksjonen BIK BOK BY LENE ORVIK- skal jeg også lansere min egen nettbutikk : BYLENEORVIK.COM. Her skal kolleksjonen min selges, og den kan dere få tak i natt til 14 November fra kl 00.00. En liten ekstra mulighet for dere å sikre seg plaggene, om man ikke har mulighet til å handle i butikk dagen etterpå. Tror ganske mange kommer til å sitte klar hos bikbok.com som legger ut kolleksjonen samtidig som meg – så jeg vil rett og slett råde dere til å ta turen innom BYLENEORVIK.COM istedet. Her kan dere få tak i ALT fra hele kolleksjonen. Ønsker dere velkommen til BY LENE ORVIK natt til fredag 14. November kl 00.00 
I tillegg til kolleksjonen min, skal jeg også selge BIK BOK klær. Men på en litt annen måte enn BIK BOK selv gjør. (Min nettbutikk blir litt sånn som Miinto, eller Zalando. De selger andre sine merker gjennom sine egne nettbutikker, og jeg skal selge BIK BOK sine klær.. Skjønner? ♥) Jeg skal løfte frem mine egne favoritter, og de produktene jeg virkelig har tro på at passer dere som kunder. Jeg kommer til å lage inspirasjonskollasjer, hvor jeg tipser om alt dere ønsker! Julebordantrekk, nyttårsantrekk ++ Her er det bare og komme med ønsker etterhvert. Siden vil bli oppdatert jevnlig, slik at dere gjennom meg henger med på de aller siste trendene BIK BOK presenterer. Gud som jeg gleder meg! Dette blir så bra! Dere kommer til å få den beste kundeservicen gjennom byleneorvik, for det er det nemlig BIK BOK selv som tar seg av. Der kan dere ringe inn, sende mail, chatte med de og hva dere måtte ønske. Så kan vi oss i mellom ha en åpen dialog om hva dere ønsker mer av på byleneorvik og hva dere savner. Jeg er her for å inspirere dere, og det med klær, og en pris som er overkommelig for alle.  Det er jo ingen hemmelighet at jeg elsker BIK BOK? Det har jeg gjort siden jeg fikk jobb der som 17 åring, og det føles helt naturlig for meg å selge deres produkter i min egen nettbutikk. Gleder meg sånn til dette ♥  Ser ikke nettbutikken ikke fin ut?  Jeg elsker designet, dette har blitt min lille baby! Min utrolig dyktige venninne- og grafiske designer Hanne Årsnes har stått for designet til butikken min. Jeg var ikke i tvil om hvem jeg skulle spørre, da jeg først bestemte meg for å starte byleneorvik.com. Jeg kan ikke få skrytt Hanne nok oppi skyene, for hun er den flinkeste grafiske designeren jeg vet om, og hun fortjener all skryt hun kan få. Hun er perfeksjonist ned til hver minste millimeter, og gjør seg ikke ferdig før alt er PERFEKT. Og det elsker jeg, jeg vet at designet til nettbutikken er i de tryggeste hender. Vi hadde ett eneste møte i forkant av skissen hun skulle lage til butikken. Hvor vi bare utvekslet litt tanker om hva vi så for oss. Noen dager senere var designet klart- og jeg skal si dere én ting. Jeg var 100 % fornøyd med hennes førse skisse, ingenting å utsette på! Fantastisk Hanne, det er en glede for meg at du ville ta på deg dette oppdraget. Tusen takk! Visst dere vil se litt av arbeidet Hanne har gjort, eller vil kontakte henne besøk hjemmesiden hennes her, og se photosiden hennes her.  Dette er bare starten, og jeg gleder meg utrolig mye til fortsettelsen ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg